Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän poikani tekee väärin?????

Vierailija
21.07.2009 |

Eli pohdiskelua 9v poikani kaveriasioista. En tiedä pitäisikö olla huolissaan kun pojallani ei ole ns. parasta kaveria vaan on lähinnä varakaveri tai löytää kaverin jos aina itse aina ensin soittaa esim. jollekkin koulukaverille. Kavereita on kyllä aina ollut mutta ei sellasta pysyvää vaan kaverisuhteet ovat aina katkenneet toisen osapuolen toimesta :-( Lapseni on kiltti mutta ehkä vähän lapsellinen ikäisekseen mutta todella uskolllinen kavereilleen joten tekee pahaa katsoa vierestä kun kaveri joka ennen on leikkinyt ei yht äkkiä enää haluakkaan nähdä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sille mitään voi. Jos sun poikasi löytää kaverin aina kun its esoittaa ensin, tilanne on suorastaan loistava. mun poikani on se, joka jätetään kuin nalli kalliolle kun joku muu soittaa...

Vierailija
2/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin herkkä tän asian suhteen kun ite oon koulukiusattu. Saman vastavuoroisuuden puutteen oon huomannut myös omissa kaverisuhteissani joten harmittaa senkin puolesta et poitsukin joutuu siitä jo kärsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää kohta 8v, menee tokalle. Joskus joku voi tosin soittaa ja pyytää kylään mutta harvemmin. Yleensä me pyydetään tai sitten hän on vain kotosalla ja leikkii pikkuveljen kanssa.

Oon miehen puheista ymmärtänyt että tää on tavallista poikien elämässä. Ei ole ns. bestistä ja leikitään usein ryhmissä. Ne kaverisuhteet ehkä muodostetaan vähän myöhemmin kuin tytöillä. Pojat ovat vähän "kypsymättömiä" sosiaalisissa suhteissa.

Vierailija
4/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monta kaveria. Yksi kavereista on vähän tälläinen varakaveri, jolle soitetaan kun muille ei käy. Tämä lapsi ei jaksa, uskalla eikä saakaan tehdä juuri mitään, on hieman lapsellinen.

Onneksi tällä pojalla pikuveli, joten ei joudu olemaan yksin.

Vierailija
5/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on tyttöjen juttu. Pojat leikkii ryhmissä.

Vierailija
6/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne. 10 vuotias poika kyseessä, ikäisekseen lapsellinen ja tykkää enemmän leikkiä kuin muut. On kurja katsoa vierestä kun ei aina ole kaveria. Onneksi 4 kaveria, jotka aina välillä soittelee ja pikkuveli 8 v, jonka kanssa hyvät leikit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi