Millä saa kuumetta alaspäin
Vaimolla on nyt melkein 40 astetta kuumetta ja ei pysty edes nukkumaan. Minä kuskaan kylmiä pyyhkeitä hänelle ja se ainakin kuulemma helpottaa oloa. Vinkkejä kaivataan
Kommentit (35)
Hienoa. Osta apteekista sen verran lääkettä kuin antavat - kohtahan teillä voi olla useampikin tarvitsija ja ei välttämättä lääkkeiden hakijoita.
Eihän vaimosi kuulu mihinkään riskiryhmään? Tai ole raskaana?
Hienoa. Osta apteekista sen verran lääkettä kuin antavat - kohtahan teillä voi olla useampikin tarvitsija ja ei välttämättä lääkkeiden hakijoita. Eihän vaimosi kuulu mihinkään riskiryhmään? Tai ole raskaana?
En ottanut kuin yhden paketin, haen aamulla lisää. Vaimo on nukahtanut poissa ollessani mutta on todella levotonta unta ja pahankuuloinen hengitys
AP
vaimolla on sikalenssu ja minutkin ajettiin töistä kotiin, pois tartuttamasta sitä muihin
AP
Suostuttiinko sun vaimo testaamaan? Saiko Tamiflu-kuurin?
Kohta ap:n vaimo varmaan heittää henkensä, ja sen jälkeen mies sairastuu, jonka jälkeen kertoo joutuvansa sairaalaan, ja hiljenee. Iäksi.
olikin provo! Ei sikalenssuun saa varmistusta noin nopeasti.
jos ne eivät ole totta, kyllä ihmetyttää. Saakohan joku tästä jotain tyydytystä, vai.....
Suostuttiinko sun vaimo testaamaan? Saiko Tamiflu-kuurin?
resursseja testien tekemiseen ja diagnoosit tehdään oireiden perusteella. Tamiflua on saatavana rajoitetusti ja sitä säästetään riskiryhmille ja muita lääkitään vahvalla lääkekuurilla.
Niin ja ei todellakaan ole provo Eikä itselläni ole ainakaan vielä mitään oireita
AP
testit otettiin perjantaina, vastaus piti tulla maanantaina -ei sitte tullu, piti tulla tänään vaan eipä ollu 20:een mennessä kuulunu HUSLAB:sta vastauksia, kun sairaalaan soittelin... että sellaista. Ei ne mahda possulentsun leviämiselle yhtikäs mitään.
testit otettiin perjantaina, vastaus piti tulla maanantaina -ei sitte tullu, piti tulla tänään vaan eipä ollu 20:een mennessä kuulunu HUSLAB:sta vastauksia, kun sairaalaan soittelin... että sellaista. Ei ne mahda possulentsun leviämiselle yhtikäs mitään.
ne ei ota enää kuulemma testejä kun ei pysty enää labra tekemään niitä kaikkia. Jos se pitkittyy niin sitten otetaan testit. Oma työpaikka lääkäri kertoi että testeistä olisi tulossa maksulliseksi.
AP
Vaimo luulee että kuume on laskenut ja alkaa voida paremmin.
Miltä se tuntui?
Hoituiko ilman lääkityksiä, kotikonstein?
Pelkäsitkö kuolevasi tautiin, oliko niin raju?
mulla on 38,2 kuumeta ja mulla on huomena häät joten en haluu ola kipee autakaa mun pliis :( :( :(
Buranaa vaan kitusiin.
Ja viilennystä. Myös nesteytystä kehiin.
hyviäkin uutisia. Kuume on laskenutvähän, nyt varmaankin uskaltaisin lähteä käymään apteekissa
AP