Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen sinä olet kovassa kuumeessa?

Vierailija
21.07.2009 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

influenssa 90-luvulla. En oikein muista mitään siitä viikosta, makasin buranan kanssa pedissä.

Vierailija
2/3 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

influenssa 90-luvulla. En oikein muista mitään siitä viikosta, makasin buranan kanssa pedissä.

Muistan viikosta että koko suku parveili sängyn vierellä kauhistelemassa miten kauhean sairaan näköinen olen, muuten ei kukaan käy edes kylässä, toivoin että menenisivät pois että saisin nukkua, mitä sitten teinkin 5vrk, lukuun ottamatta vessareissuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina. Lapsesta saakka olen kuumeillut herkästi yli 40 asteen kuumeella. 39 asteella alkava on minulle ihan "normi kuume". Usein olen ihan suhteellisen toimintakykyinen, silmät vaan ovat usein arat ja lihaksia jomottaa jonkun verran, joten näiden tuntemusten vuoksi maltan pysyä sängyssä. Mutta jaksan siis katsella telkkaria tai lukea yleensä ihan ok, moni ei kuumeessa moiseen ilmeisesti kykene.

Nukkuminen on kuumeessa ikävää, sillä näen lähes poikkeuksetta painajaisia ja houreunia. Tämäkin on lapsuudesta saakka tuttu ilmiö.

Influessa on sitten tapaus erikseen. Silloin poden niin kovaa lihas- ja päänsärkyä, ettei todellakaan tee mieli tehdä muuta kuin nukkua. Viimeksi olin niin kipeä, että makasin monta päivää käytännössä samassa asennossa. Lopputuloksena niska/hartiaseutu meni niin pahasti jumiin, että oli pakko hakea päivystyksestä lihasrelaksanttia kun tuntui ettei käsivarsiin kierrä veri enää lainkaan. Käsivarret olivat kuin tulessa, sormet aivan kylmät ja tunnottomiksi puutuneet.

Että joo. Ei ole kivaa olla kuumeessa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi