omantunnon kysymys, naiset!
menisittekö naimisiin miehen kanssa joka on ystävällinen, hauska, rakastettava ja upporikas? okei, helppo vastata. entäpä jos mies olisi noiden luonteenpiirteiden lisäksi häilyvä, hieman liian supliikki ja lupailee monesti vähän liikoja?
nimim. monesti pettynyt
Kommentit (28)
Oletko nyt vasta alkanut epäillä miehen luotettavuutta?
Miksi olet tehnyt lapset hänen kanssaan?
Minä en ehkä menisi naimisiin..
onhan hän epäluotettava jos ei pidä sanaansa. itse pyrin lupaamaan vain sellaista mitä pystyn myös pitämään.
miehellä on kuitenkin ne hyvätkin puolensa; hän on upea isä sekä huomaavainen ja pitkäpinnainen minulle. mulla on siis mennyt pupu pöksyyn tämän naimisiinmenon vuoksi.
ja lapsiahan ei tehdä, niitä saadaan!
Oletko varma, että mies on "upporikas"? Vai onko hän vain hyvä kusettamaan yhdessä jos toisessakin asiassa?
Näiden juttujen perusteella villi arvaus: olette tunteneet aikamoisen vähän aikaa. Hän on loistava antamaan itsestään karismaattisen maailmanmiehen kuvan. On yhtä jos toistakin statussymbolia. Hän "rakastaa sinua yli kaiken, ja olet hänelle kuin taivaanlahja", mutta toisinaan hän väheksyy sinua, moittii kummallisista asioista ja lyttää sinua?
Jos lähtökohta on se, että tavallaan hyödyt hänestä entisenä köyhänä yh:na itsekin ja olet imarreltu kosinnasta, mutta tunnet epävarmuutta miehen luotettavuuden ja todellisen luonteen suhteen, älä IHMEESSÄ lähde siihen. Lähtökohta ei ole terve, ja edessä on kasa ongelmia, mahdollisesti todella pahoja.
Sori, en huomannut tuota yhtä viestiäsi. Kyseessä ei siis ole uusi tuttavuus.
Mitäpä tuohon sanomaan, kuin että oma mieheni on samantyyppinen huithapeli välillä. Lupailee aina liikoja, ja naimisissa ollaan ja tiukasti ;)
Sinun tilanteessasi naimisiinmeno olisi lähinnä taloudellinen ja käytönnön "turva", mutta jos alkaa lopullisesti kyrsiä, avioero on rasittavampi prosessi kuin avoero.
voisimme jatkaa ilman avoliittoakin ja että naimisiin meno olisi minulle lähinnä vain taloudellisesti kannattavaa?
en taida tulla hullua hurskaammaksi..
Voi olla että katuisin jälkeenpäin, mutta kyllä olen niin innostuvaa sorttia että luultavasti menisin.
Vaikea sanoa. Onko hän toisin sanoen epäluotettava?