G: Aikasin neitsyyden menettäneet. Montako seksikumppania ollut, ja ikäsi?
Itse menetin neitsyyden 13 vuoden iässä.
Tähän mennessä seksikumppaneita kertynyt n.35-40kpl.
Ikää 27v.
Kommentit (24)
ja ikävälillä 14-19 minulla oli ehkä n. 30 kumppania. :(
sen jälkeen olen ollut kuusi vuotta vain yhden ja saman kanssa.
Seksikumppaneita on ollut noin sata. Viimeisen vuoden aikana about kymmenen. Ja juu, olen naimisissa, vapaa suhde on.
Seksikumppaneita 6, joista kolme poikaystäviä. Ikää 30.
ja 17 hyypiötä on kastanut kankeaan majavassani.
Nyt ikää 29v.
Ennen ekaa kertaa olimme seurustelleet 8 kuukautta. Kumppaneita on tähän mennessä ollut neljä. Täysi-ikäisenä vain kaksi, molemmat monen vuoden suhteita, joissa jälkimmäisessä elän tälläkin hetkellä. Ikää on nyt 28 vuotta.
En ole osannut kaivata useampia kumppaneita, kun homma on aina toiminut. Miehellä on kumppaneita mua huomattavsti enemmän.
15v ja kumppaneita 5, kaikki poikaystäviä. Viimeset 8 vuotta saman kanssa.
26v.
Kysyy se jolla on ollut sata panoa. (laskin tähän muuten myös naiset)
Kunhan kyselen, ja ne vastaa, jotka vastaa :)
ap
Menetin neitsyyden 14v. Ja yhteensä on ollu 5. Kaksi oli yhden yön juttuja. Yksi oli ystävän kanssa. Yksi oli tyttöystävä ja yksi miesystävä ja lasteni isä.
neitsyys meni 15 vuotiaana.Kolme kumppania ollut ja ikää 33v.
Neitsyys meni 19-vuotiaana.
Minulla on ollut 3 seksikumppania.
Olen 33-vuotias nainen.
Neitsyys 25v, seksikumppaneita 1, muita kumppaneita on ollut. Ikää 32, naimisissa onnellisesti :) Ei se määrä vaan laatu, heh!
ja seksikumppanina on pysynyt tämä yksi ja sama koko 10 vuotta, eli on myös ainoani... mitä sitä vaihtamaan,ku on parhaan saanu =)
Seksikumppaneita ollut n. 50, joista about 45 yhden sinkkuvuoden aikana kun olin 27-vuotias... :) Nyt olen 34, ja sama mies ollut viimeiset 6 vuotta.
yhdynnässä olen ollut kuuden kanssa, muuta räpläilyä on ollut kaikkineen varmaan n. 15:n kanssa.
Ikä nyt 21.
Seksikumppaneita ollut 12, joista yhdenillan juttuja 5. Kaikki yhdenillanjutut täysi-ikäisenä ennenkuin tapasin mieheni. Viimeiset seitsemän vuotta olenkin ollut vain aviomieheni kanssa. Olen 28.
nykyisen aviomieheni kanssa (kukaan muu ei sinne ole päässyt)
nykyisen aviomieheni kanssa (kukaan muu ei sinne ole päässyt)
ja yht. 9 kumppania on ollut aikana 14-25 koska menin naimisiin numero 8.n kanssa