Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hampaiden hoitolavalkaisu/värjäytymien estäminen!

Vierailija
20.07.2009 |

Kävin tänään vaalentamassa hampaitani. Olen pian 30 ja ehtinyt juomaan kahvia ihan kiitettävästi. Mulle tehtiin semmonen kevyt vaalennus vain eli vetyperoksidia ja jotakin mömmöä hampaisiin. Hampaat ovat selkeästi vaaleammat, mutteivat kuitenkaan liian "överit". En olisi mitään zoomia edes halunnut. Nyt hampaat vain näyttävät hieman paremmilta ja puhtaammilta. Ehkä joskus iän karttuessa ja myöhemmin on sen zoomin aika.

Nyt mietin, mitä voin tehdä, jotta saan hampaani myös pysymään pidempään valkoisina. Mitkä kaikki ruoka-aineet värjäävät? Mikä tahna olisi hyvä? Muita neuvoja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa apteekista. Myös Yotuelin valkaisukynä on hyvä.

Vierailija
2/16 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa vaikka Sensodynea, joskus voi nimittäin alkaa vihloa vaalennuksen jäljiltä. Yotuelin salmiakinmakuinen tahna on mun suosikkini, sisältää B-vitamiinia ja pitää ikenet loistokunnossa samalla kun valkaisee hampaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä syönyt mitään vaalennuksen jäljiltä, mitähän voisin iltapalakseni syödä tai juoda?

Hampaat voin ilmeisesti pestä normaalisti vielä tänään?

ap

Vierailija
4/16 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa ensi viikolla ja mulle sanottiin, että lopputulos on luonnollinen!

Vierailija
5/16 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo valkaisu oli? Kauanko kesti?

Vierailija
6/16 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

zoom poista hampaistasi kaiken värjäytymän, mutta lopputulos on kiinni omien hampaidesi luonnollisest väristä. mulla zoomattiin hampaat muutama kuukausi sitten ja ihanat ovat, luonnolliset kuitenkin.

oiket hollywood hampaat ovat kuoria eivät omaa hammasluuta ollenkaan.

varaudu siihen että pari päivää zoomin jälkeen voi jonkun verran vihloa hampaita ja tosiaan vältä mahdollisimman pitkään kaikkea värjäävää niin hampaat pysyvät kauniina pitempään.

Vierailija
7/16 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en halunnut niin selkeää vaalennusta, vaan lähinnä "puhtautta" havittelin. En halua, että ihmiset kyselevät, että oletkos vaalentanut hampaasi..

Varmasti saa zoomilla haluamansa lopputuloksen kun vain sanoo, mitä haluaa. Itse en halunnut maksaa siitä, että halusin vaalennusta vain "vähän". Siihen kelpasi halvempikin konsti.

Mutta onko kotihoito-ohjeita vielä?

ap

Vierailija
8/16 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis se ap:n kevyt valkaisu.

Vierailija
9/16 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt Jenkeissä Crest white strips-merkkisiä valkaisuliuskoja, joissa vaikuttava aine on veyperoksidi. Helppo käyttää ja toimivat hyvin. 30min kerrallaan sellaset muoviliuskat ylä- ja alahampaisiin..viikossa vaalenee asteittain. Katsoin just eilen, että niitä saa tilata netin kautta, maksaa n.25-35e viikon "kuuri"..suosittelen :)

Vierailija
10/16 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en halunnut niin selkeää vaalennusta, vaan lähinnä "puhtautta" havittelin. En halua, että ihmiset kyselevät, että oletkos vaalentanut hampaasi..

Varmasti saa zoomilla haluamansa lopputuloksen kun vain sanoo, mitä haluaa. Itse en halunnut maksaa siitä, että halusin vaalennusta vain "vähän". Siihen kelpasi halvempikin konsti.

Mutta onko kotihoito-ohjeita vielä?

ap

zoom 'tyhjentää' hampaan sisällä kulkevat nestesuonet, joissa värjäymät ovat. kun suoni sitten täyttyy puhtaasta syljestä hammas on luonnollisen värinen, ei valkoinen.

Vierailija
11/16 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät ainakaan värjää. Edelleen, voinko ihan kohtapuoliin myös pestä hampaat normaalisti? En huomannut hoitolassa kysyä...

ap

Vierailija
12/16 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vahingollista kiilteelle..? Minulla ohuehko kiille enkä sen vuoksi tohdi edes ajatella valkaisua :-( Onko tietoa?

Vierailija
13/16 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kannattaa tehdä lääkärissä. Ne katsovat tehdessään, ettei väri mene yli tai hammas vaurioidu.

Vierailija
14/16 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suuhygienisti sanoi, että tälläinen yksi kerta, joka mulle tehtiin, on kuitenkin aika hellävarainen.. Niitä voi tehdä useamman kerran peräkkäinkin.

Eiks se kiille sitäpaitsi uusiudu jos siitä pitää huolta?

ap

Vierailija
15/16 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran katoaa niin takaisi ei tule.

Vierailija
16/16 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä, että kiillettä tulisi lisää. Ehkä antavat kiilteelle voimaa kestää happohyökkäykset ynnä muut paremmin. Eli kiille EI uusiudu.