Paras kaupunki Suomessa asua?
Mielestäni Tampere on ehdottomasti paras kaupunki Suomessa.
Kommentit (17)
sinulla on kokemusta, eli oletko asunut useammassa?
Olen silti varma, että viihtyisin ainakin seuraavissa:
- Tampere
- Turku
- Helsinki
- Espoo
- Vantaa
- Jyväskylä
- Kuopio
- Lappeenranta
- Lahti
Mielestäni Tampere on ehdottomasti paras kaupunki Suomessa.
Stadi on snadi mut buli. Ja Munkka on mesta!
Täältä vaan löytyy kaikki. Asuin vuoden Oulussa ja en vaan tykännyt.
eri kaupungissa asunut ja monessa käynyt ja monesta kuulluut :) Tampere ei oo liian pieni eikä taas liian isokaan, kuten mielestäni helsinki on. Palveluita monenlaisia ja monenlaisia eri asuinalueita.
ei oo kauakaan aikaa kun uutissa tuli että Viola-kodissa saa parasta hoitoa :)
..mutta Turussakin voisin kuvitella jopa asuvani
siellä lapset huutaa ja kiljuu jokaikisessä paikassa!!!!!!!!!! kääk sinne ei kannata mennä, kassa jonotkaan ei vedä jne... Onnellinen olin, kun vahigossa (työasioissa) jouduin käymään niin pääsin nopeasti pois!
Olen myös asunut Helsingin keskustassa, sekin on ihana. Muut suosikit on Tampere, Jyväskylä, Savonlinna.
Helsinki kävis muuten mutta siellä on asuntojen hintataso niin korkea. Lisäksi kantakaupungin ja varsinkin asemien sotkuisuus (ja eritteiden lemu!) häiritsee.
on soma pikku kaupunkin. Lisäksi junalla pääsee kätevästi Treelle :-)
ehdottomasti
(on kokemusta muistakin)
ja stadilaisenakin ymmärrän miksi.
Täällä kun ostaa kalliin kämpän, kiitos kaupungin politiikan saa silti asua mamujen kanssa samaa pihaa ja kuunnella sitä niiden paimentolaismolotusta päivät pitkät. Matkat on pitkiä ja asunnot kalliita.
Jos olisin muualta maasta, harkitsisin Tamperetta. Mutta kun en ole, jään kotikaupunkiini.
Myös Oulu ja Tampere ovat hyviä. Turku kiinnostaisi myös ehkä joskus, mutta siitä ei minulla ole kokemusta.
Minä en kyllä Stadista Tampesteriin muuttaisi.