Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poistumassa oleva muumimuki..

Vierailija
20.07.2009 |

Siis tietääkö kukaan onko nyt joku muumimuki poistumassa? Jotta ehtis ostaan:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä nyt en tajua? Jos haluan jonkun mukin, ostan sen. JOs en jotain halua, en kyllä osta siksi, että kohta sitä ei saisi.

Vierailija
2/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et tajua, et jotkut KERÄILEE niitä ja niillä on valtava jälleeenmyynti arvo muutaman vuoden kuluttua.Toki niitä muutenkin voi keräillä.Itsekään en ole myyntitarkoitukseessa niitä keräilemässä. Ja itse olen alkanut juuri keräilemään ja harmittaisi jos joku muki juuri lopetettaisi enkä ehtisi sitä saada!

En kuitenkaan voi ostaa kaikkia kerralla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joulumuki jouluna. Niitä tehdään vaan tietyn ajan. Olikohan huhtikuussa vai maaliskuussa oli Arabialla ale ja siellä myytiin kympillä kahden edellisen vuoden joulumukeja.

Eli uskoisin että ne jotka keräilee, ovat omansa jo ostaneet.

Vierailija
4/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et tajua, et jotkut KERÄILEE niitä ja niillä on valtava jälleeenmyynti arvo muutaman vuoden kuluttua.Toki niitä muutenkin voi keräillä.Itsekään en ole myyntitarkoitukseessa niitä keräilemässä. Ja itse olen alkanut juuri keräilemään ja harmittaisi jos joku muki juuri lopetettaisi enkä ehtisi sitä saada! En kuitenkaan voi ostaa kaikkia kerralla..

Eli mitään täyttä sarjaa en tavoittele. Kun en tykkää näistä parista uudesta, yäk mymmeli vai mikä se aniliini oli, en ala niitä ostelemaan kaapin täytteeksi. En, vaikka miten jäisin ikuisiksi ajoiksi ilman :-)

Jälleenmyyntijutun ymmärrän vähän paremmin, kai sitä pientä bisnestä voi näillä uusillakin mukeilla tehdä, vaikka ne ei harvinaisuuksia olisikaan.