Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluton vaimo

Vierailija
20.07.2009 |

Hei,

olen onneton perheen isä. Kaikki lähti siitä, että meillä oli hyvin aktiivinen/kiihkeä suhteen alkuvaihe. Yhdessäolo oli yhtä pussailua ja hellimistä ja peitto heilu.

Nyt 4vuotta myöhemmin, meillä 1 ja 2v lapset. Jo ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen vaimon halut katosivat. Ei halunnut seksiä, ei lähellä oloa, ei kiihkeitä suudelmia ja toisen iholla kiinni olemista. Seksiä max. kerran kuussa ollut nyt viimeiset 2 vuotta.

Minulle riittäisi vähempikin seksi, kunhan saisin muuten yhdessä oloomme läheisyyttä. Pusut ja halit kun eroamme ja tapaamme päivän touhujen lomassa. Olemme puhuneet paljonkin nykyisestä tilanteesta, välillä tuntuu et nostan liianki usein asian pöydälle. Vaimo sanoo, että ei ole haluja ja sitä vaivaa myös kovin sama asia.

Sitten kun kerran koittaa taas aika että hän valmis seksiin, hän ei halua että koskettelen häntä käsin. Rinnoista ja alapäästä en saa hyväillä. Seksi on suunnilleen vain vaatteiden päältä hyväilyä ja sit pikainen yhdyntä.

Antakaas ohjeita miten voisin saada suhteemme kiihkeämmäksi? Voiko tällaiseen saada apua ammattiauttajalta, uskallanko edes ehdottaa vaimolleni vai odotanko et jospa ajat muuttuisivat?

Tiedän että raskaus voi muuttaa paljolti naisessa ja tiedän että lasten hoito vie paljon voimia jotka helposti vievät siten tilaa parisuhteesta.

Muuten vaimoni on maailman ihanin ja paras ihminen, mutta haluaisin muutosta seksuaaliseen kanssakäymiseemme. On turhauttavaa, kun haluan antaa vaimolleni pusun, niin hän kääntää lähes aina poskensa. Tai halausin hyväillä niin hän tarraa käsistäni kiinni..:(

Mitä teen??

-Avuton mies

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on meillä, ei tehoa imurointi, ei roskien vienti, ei silitys ja mankelointi, ei hieronta, ei kynttilät, ei viini, ei oma aika.

Pelkään että on rakastunut johonkin irtosuhteeseensa. Naapuritkin katsoo nykyään vähän säälivästi. Jos lapset ei ole kotona, en uskalla tulla kotiin etukäteen soittamatta kun ei tiedä mitä täällä olisi vastassa.

Vahvasti pidän urbaainlegendana pihtaavia miehiä. Tai sitten ne on panemassa puutteessa olevien vaimoja ja me petetyt täällä ihmetellään puutetta.

Minä olen yrittänyt tätä arkeen osallistumista ihan tosissani mutta ei tunnu toimivan.

Silloinkaan ei seksi kiinnosta, kun kuulemma tuntuu siltä, että yhteistä aikaa on järjestetty vain seksin vuoksi.

Päiväsaikaan viikonloppuisin lasten ollessa kavereilla seksin harrastaminen ei tule kuuloonkaan "kiinnijäämisen" pelossa.

Vierailija
22/42 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei suhdetta takana vielä vuosina tuon enempää, 4 vuotta ja pienet lapset.

Meillä miehen kanssa 5 vuotta ja miehen halut katosivat ensimmäisen lapsen jälkeen. Hänkään ei halunnut seksiä eikä suudelmia. Luulen, että kaikki kävi niin nopeasti: suhde, lapsi, toinen lapsi...

Keskustelimme asiasta, turhautuneena kumpikin. Päätimme kuitenkin, että periksi ei anneta, kun meillä niin pienet lapset.

Muutaman kerran olemme saaneet olla kahdestaan, niin tuolloin olemme rakastelleet, naineet, hässineet ja suusekstanneet estottomasti. Aivan kuin silloin aluksi joskus. Mutta heti kun saavumme kotiin tai lapset saapuvat hoidostaan, muuttuu mieheni pihtariksi, maksimissaan kerran kuussa seksiä antavaksi.

Nuorimmainen nyt reilut kaksi vuotta ja odottelen innolla, että täyttää sen maagiset kolme. Tälläkin palstalla olen lukenut monet kerrat siitä, että lapsen mukanaan tuomat kolme ensimmäistä vuotta ovat ne vaikeimmat.

Ja joku jo kirjoittikin, että ei kannata ainakaan tehdä lisää lapsia. Tuo on varmasti hyvä neuvo.

On todella positiivista, että pystytte puhumaan tilanteesta. Kehu vaimoasi (rehellisesti) vaikka tekstareilla. Auta normaalisti kotitöissä. Jutustele niitä näitä. Löydä yhteys uudelleen ja sitten vasta seksiä. Ehkä? Se terapiakin olisi varmasti hyvä juttu. Minun miestäni en sinne valitettavasti saanut lähtemään kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että itsetunto olisi nollissa sillä saralla, jos ei mies saa koskettaa?

Vierailija
24/42 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäänlaiset hellittelyt ei auta kun vaimo vaan ei halua rakastella, niin ei halua. . . Kääntäis joskus

pyllynnsä, että pane, mutta en minä halua VAIN PANNA

Nainen EI OLE PANOPUU - haluan RAKASTELLA !

Vierailija
25/42 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on meillä, ei tehoa imurointi, ei roskien vienti, ei silitys ja mankelointi, ei hieronta, ei kynttilät, ei viini, ei oma aika.

Pelkään että on rakastunut johonkin irtosuhteeseensa. Naapuritkin katsoo nykyään vähän säälivästi. Jos lapset ei ole kotona, en uskalla tulla kotiin etukäteen soittamatta kun ei tiedä mitä täällä olisi vastassa.

Vahvasti pidän urbaainlegendana pihtaavia miehiä. Tai sitten ne on panemassa puutteessa olevien vaimoja ja me petetyt täällä ihmetellään puutetta.

Minä olen yrittänyt tätä arkeen osallistumista ihan tosissani mutta ei tunnu toimivan.

Silloinkaan ei seksi kiinnosta, kun kuulemma tuntuu siltä, että yhteistä aikaa on järjestetty vain seksin vuoksi.

Päiväsaikaan viikonloppuisin lasten ollessa kavereilla seksin harrastaminen ei tule kuuloonkaan "kiinnijäämisen" pelossa.

on sitten niitä jotka ovat panemassa sinun vaimoasi. Siltä ei meinaa heruisi millään. Olen 168/78 (tosin viimeisilläni raskaana) eli olen kyllä pullukka mutta en kai sentään niin lihava ettei mies voisi edes minun mielikseni antaa välissä vähän läheisyyttäkin?

Yhteistä aikaa järjestetty vain seksin takia? Siivoamiseenko sellaiset harvinaiset hetket pitäisi käyttää?

Vierailija
26/42 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan kuitenkaanole, luulisin tunnistavani kirjoitustyylistä. ;)

Mieheni on ihana aviomies, hyvä isä ja kaikin puolin rakas minulle. Kuitenkin seksielämämme on aivan tukossa. Lähinnä ahdistun nykyään hänen lähestymisyrityksistään - ja moitin itseäni siitä mielessäni, koska haluaisin olla hänelle parempi vaimo. Ja haluaisin itsekin taas elämäämme enemmän läheisyyttä ja seksiä, joka on aina ollut ihanaa hänen kanssaan. En voi tietää syitä miksi juuri sinun vaimosi ei halua, mutta tässä omani:

1. Yhteisen ajan puute. Joskus kun ehdimme kerrankin istumaan sohvalle juttelemaan ja hän puolihuolimattomasti pitää kättään polvellani telkkaria katsoessamme, tunnen halun palaavan. Sitten kuopus herää itkemään ja tilanne menee ohi.

2. Väsymys. Joskus todella olen niin väsynyt, etten jaksaisi tehdä kertakaikkiaan mitään. Olen herännyt 2-20 kertaa yössä viimeiset 2 vuotta lasten takia.

3. En tunne itseäni viehättäväksi. Usein mies lähestyy minua tilanteessa, jossa en tunne itseäni kovin ihanaksi. Voi olla, että minulla on vielä päivän jäljiltä likaiset vaatteet päällä, ehkä en ole ehtinyt käydä suihkussa. Silloin en vaan voi kuvitella ryhtyväni mihinkään läheisempään...nolottaisi jos haisen.

4. Painostavuuden tunne. Jos minulle tulee heti miehen lähestyessä olo "nyt se tahtoo seksiä", menen täysin lukkoon, eikä kosketus tunnu hyvältä.

Näistä syistä kolme ensimmäistä ovat hankalampia miehelle. Niihin auttanee parhaiten aika, lapset kasvavat ja meille vanhemmille jää enemmän aikaa huolehtia myös itsestämme ja toisistamme, näin toivon. Tuohon neloseen pystyy mies vaikuttamaan. Vinkiksi voisin antaa sen, että lähesty vaimoasi samalla tavalla kuin silloin kun olitte juuri tavanneet. Alusta aloittaminen voisi avata solmun - minuun se ainakin tehoaisi. Ekoilla treffeillähän ei heti hyväillä, vaan ensin jutellaan. Ehkä jossain vaiheessa voi ottaa kädestä kiinni, hipaista poskea. Etene pikku hiljaa niin, ettei ajatus seksistä ole lähelläkään. Kun takana on pitkä kuiva kausi, voi oma rakas mies tuntua "fyysisesti vieraalta" ja uudelleen tutustuminen on tarpeen.

Voimia sinne ja parempia aikoja.

Toivottavasti löydätte toisenne uudelleen!

...täällä jatketaan saman työstämistä...

Vierailija
27/42 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aikaisemmissa kirjoituksissa todettiin, vaimolle pitää antaa aikaa. Kokemukseni on nyt 15 v naimisissa, josta 12 v seksiä on ollut max 1 krt/kk.

Sen perusteella voin sanoa, että kannattaa varautua odottamaan ainakin tuo kymmenen vuotta. Muutenkaan ei kannata pitää kiirettä, miehellähän on aikaa odotella vaikka hautaan saakka.

Ihailen välimeren kulttuureita, joissa rakastajattaret ovat arkipäivää ja synnit voi ripittää pois aina tarpeen tullen. Toinen näkökulma voisi olla luterinen aviovelvollisuuden täyttäminen, pääseekö taivaaseen, jos ei ole täyttänyt aviovelvollisuuksiaan?

Vierailija
28/42 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteissa tällainen olo tulee? Tuskin silloin, jos mies on pari tuntia sitten jo saanut? Tai jos lähestyy sinua vaikka kaupassa.

Mitä vikaa on siinä, että "nyt se tahtoo seksiä"?

Minun vaimoani ahdisti se, että en tahtonut seksiä. Siksi kävi vieraissa. Kannattaisi opetella ymmärtämään, miten suoraviivaista miesten rakastelu on. Ei se ole aina sellaista, että ensin hierotaan hartioita ja silitellään. Toki tällaistakin on pakko välillä harrastaa, että nainen ei ahdistu ja ala epäilemään miehen rakkautta.

4. Painostavuuden tunne. Jos minulle tulee heti miehen lähestyessä olo "nyt se tahtoo seksiä", menen täysin lukkoon, eikä kosketus tunnu hyvältä.

Vierailija
29/42 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteissa tällainen olo tulee? Tuskin silloin, jos mies on pari tuntia sitten jo saanut? Tai jos lähestyy sinua vaikka kaupassa.

Mitä vikaa on siinä, että "nyt se tahtoo seksiä"?

Minun vaimoani ahdisti se, että en tahtonut seksiä. Siksi kävi vieraissa. Kannattaisi opetella ymmärtämään, miten suoraviivaista miesten rakastelu on. Ei se ole aina sellaista, että ensin hierotaan hartioita ja silitellään. Toki tällaistakin on pakko välillä harrastaa, että nainen ei ahdistu ja ala epäilemään miehen rakkautta.

Ymmärrän, että mies toimii suoraviivaisesti. Ja välillä tietoisesti "pakotan" itseni kiihottumaan samaan tahtiin, koska tiedän että lopulta itsekin nautin. Nyt tarkoitin sitä lukkotilannetta, mikä syntyy pitkästä seksittömästä kaudesta ja väsymyksestä (ja siitä että muutenkin koko ajan pari ihmistä roikkuu kiinni, toinen lahkeessa, toinen tississä ;)... Silloin suora fyysinen lähestyminen (siis heti esim. takapuolen, rintojen, pillun koskettaminen) tuntuu ahdistavalta. Kun seksielämämme on "normaalitilassa" tällainen lähestyminen tuntuu ihan erilaiselta, pikainen kiihottuminen onnistuu myös naiselta.

-olikohan se 12-

(jolla oli muuten eilen hyvä ita ;)

Vierailija
30/42 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olinkin 13.

Vierailija
31/42 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea järkiperäistä, mutta samalla tunne tasolla empaatista tekstiä.

Minun vaimo pitää minua melko tunteettomana naimakoneena, joka on tyytyväinen kunhan saa pimppaa.

Ihme kyllä en olekkaan naimakone - suren tuota vaimoni asennetta, tunnen kyvyttömyyttä, loukkaannun, en halua enkä uskalla enään koskettaa häntö, jne.....ja kuitenkin halusin saada myös hellyyttä, halimista, koskettelua.....

Mutta minkäs teet, minut on jo luokiteltu ja vittuilu on eroon asti...

Koittakaa kestää, mutta minä luulen että vanhat paskat ei parane ellei osaa ottaa kaikkea uutena alkuna.

Vierailija
32/42 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvin tuttu tilanne - itsekin näivetyin samanlaisessa asetelmassa vuosikausia.

Siihen sitten pykättiin vaimon toivomuksesta vielä yksi lapsi suhteen parantamistarkoituksessa, ja tämä tietysti johti lopulliseen eroon.

Pahinta ei ollut seksi puute, vaan jatkuva tunne torjutuksi tulemisesta, sekä se, että toinen tuntuu ottavan minut miehenä pelkkänä hepin jatkeena, ikään kuin minulla ei olisi omia aivoja ollenkaan. Perusajatus on, että minulla ei olisi kuin se yksi ainoa ajatus. Voin toki todistaa, että mieskin tarvitsee sitä läheisyyttä, lämpöä ja kosketusta.

Nyt yksin ollessani (toki lapset luonani joka toinen viikko) huomaan, että tämä neli-viisivuotinen hyljeksinnän vaihe jätti minuun todella syvät arvet. En voisi kuvitellakaan lähestyväni ketään naista, en yksinkertaisesti pysty päästämään ketään lähelleni, tuskin vielä vuosiin, jos koskaan.

Aiemman parisuhdeuskollisuuden on siis korvannut find her-fuck her-forget her -kulttuuri. Huomaan olevani niin varma riittämättömyydestäni kenellekään aikuiselle ihmiselle, että en edes pyri parisuhteeseen.

Toisaalta oma elämä tuntuu muuten täydelliseltä - Nyt meillä on lasten kanssa se rento perhe-elämä ilman tiuskimista, josta olen aina haaveillut. On aikaa puuhastella yhdessä, eikä kaikkien paikkojen tarvitse olla aina ojenuksessa.

Kehotan sinua tutkistelemaan tilannettasi tätä taustaa vasten ja tekemään omat johtopäätöksesi.

Kenenkään ei tarvitse roikkua toisen ihmisen talutusnuorassa.

Vierailija
33/42 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee hukkaan täällä seksiosastolla.

Vierailija
34/42 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne. Vuosia vähäistä seksiä vaimoa ei suuresti haluttanut ei koskaan ole tehnyt aloitetta. Haluaa vain pikatoimituksen ei pitkiä sessioita. Sain sen uskomaan etten jaksa tälläistä. Nyt olen saanut kesäkuusta asti lähes joka päivä käsittelyä en vieläkään ilman omaa pyyntöä mutta kuitenkin homma edennyt parempaan.

En vielä osaa sanoa mikä se perimmäinen syy on "haluttomuuteen" mutta yritän sitä vielä selvittää nyt kuitenkin saan tod.mukavaa käsittelyä kun haluan. Enkä usko että kyseessä on hänen puoleltaan pelkkä velvollisuuden tunto tai muu hoidetaan nyt sitten kun haluaa.

Vierailija
35/42 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäydyn kuin aloittajan vaimo, silloin kun koen itseni loukatuksi tai olen epävarma omasta viehättävyydestäni (esim. synnytysten jälkeen, kun ihana vauvamasu on poissa muttei keho vielä palannut raskautta edeltäviin mittoihin).

Onko vaimollasi omaa aikaa? Kun saa hieman omaa elämää, irti perheestään, niin sekin virkistää. Kannusta rakastasi harrastamaan tai juhlimaan ystävien kanssa. Se palauttaa mieleen, että elämää on lastenkin ulkopuolella.

Vierailija
36/42 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy huorissa

Vierailija
37/42 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huorissa käynti ratkoo ongelman?

Vierailija
38/42 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Tosin vaimo tekee iltaisin kaiken mahdollisen jotta olisin jo nukkumassa että ei tarvitse pelätä että onko tänään seksiä. Muutenkaan vaimo ei ole kovin itsevarma, mutta väittää pitävänsä seksistä mutta ei ikinä tee mitään asian eteen. Itselle tulee mieleen että suostuuko vaimo vain siksi kun minä haluan vai mikä oikein on?

Vierailija
39/42 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusten pohjalta korostaisin tuota viehättävyysaspektia: jos nainen ei koe itseään kauniiksi, viehättäväksi ja seksikkääksi ei halutkaan hyrrää.

Menkää ostamaan vaimolle tavallisia vaatteita, vie parturiin ja ala aktiivisesti kehumaan hänen kauneuttaan unohtamatta mainita erikseen pyllyä ja tissejä. Sano että vanhat vaatteet on jo niin kuluneet että haluaisit kehystää hänen kauneutensa uusilla. Yritä kehua viehättävyyttä ja kauneutta säännöllisesti silloinkin kun seksiin ei ole edes mahdollisuutta (aamulla juuri kun olet lähdössä töihin, vieraiden kuullen, jne.)

Vaikutus voi yllättää...

Vierailija
40/42 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaimosi on tosissaan saanut sitä omaa aikaa? Hän ei selvästikään tunne itseään halutuksi tai kauniiksi. Mäkin oli aivan karseen näkönen ensimmäiset kuukaudet kun perheeseen oli syntynyt vauva... Hiuksissa kauheat juurikasvut, mallikin näytti jo lähinnä mopilta. Alapää ja sääret ku luolamiehellä.. Olin ihan rapakunnossa, kun olin unohtanut pitää itsestäni huolta. Eikä halut todellakaan olleet korkealla, kun tunsi itsensä niin rumaksi pelkäksi kotiäidiksi.

Mutta kun kerrankin sain aikaa laittaa itseäni ja huolehtia kaikki ulkonäölliset rästit pois, niin kyllä alkoi makuuhuonees tapahtua ;)

Mieskin tuijotti mua etumus pullottaen viikon putkeen, kun ei ollut nähnyt mua pitkään aikaan niin nättinä. Ja itsellä oli niin rentoutunut ja hyvä olo, kun oli välillä saanut keskittyä itseensä.

Meillä vaan jostain syystä toi homma tehos tosissaan seksielämään, nyt ollaan taas kuin vastarakastuneita :) Ja hassua kyllä mutta muutenkin vauvan myötä ollaan tultu vain läheisimmiksi ja tuo nyytti on jotenkin sytyttänyt meidät uudelleen. Riidellään ja rakastetaan kiihkeästi toisiamme.

Sun pitää myös tehdä vaimollesi selväksi, ettei hän ole mikään itsestään selvyys!