Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian hyvä palvelu anopin luona

Vierailija
20.07.2009 |

Ollaan kotiuduttu viikon vierailulta miehen vanhempien luota. Appivanhemmat ovat ihan mukavia, mutta yksi "ongelma" heidän luonaan vierailuissa on. Anoppini nimittäin vaatii saada tehdä kaikki kotityöt itse. Edes astioita ei kukaan muu saa korjata pöydästä tai poimia kasvimaalta mansikoita (ei edes hänen oma tyttärensä). Joten aina vierailuiden aikana anoppi raataa niska limassa - varsinkin, kun joka päivä pitää olla myös jälkiruokaa ja tuoreita leivonnaisia. Minua nolostuttaa loisia tekemättä mitään, mutta anoppi torjuu tosi päättäväisesti kaikki yritykset auttaa. Pitäisikö vaan tarmokkaammin ängetä mukaan esim. ruokaa laittamaan vai noudattaa anopin omaa toivetta, että hän saa tehdä kaiken itse? Jos anoppi hyväksyisi apua, hän ehtisi viettää enemmän aikaa lastenlastenkin kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei anna muiden auttaa että ehtisi lukea vaikka mikolle sadun kun mikko niin tykkäisi mummin seurasta! ehkä herää huomaamaan!

Vierailija
2/3 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rentoudu itse hyvä nainen! Kaikesta sitä pitääkin tehdä ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menoa, että sinä hoidat vierailun aikana yhden päivän ateriat menyystä lähtien. Teet kaiken itse yhtenä päivänä niin mummolle jää aikaa olla lasten kanssa. Älä laske standardeja, vaan leivot ne pullat kahville (oikeasti ostat pakastepullia, jotka vaan lämmitetään uunissa, mutta kun heität pullapussit roskiin ennenkuin kukaan näkee...) Kun mummo tottuu passaukseen, niin sen jälkeen joudut sinne piiaksi viikoksi joka kesä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän