Selittäkää mulle, miten on minun vikani, että ystävän mies sekoili polttareissaan?
Ystäväni on suuttunut minulle, koska minun olisi jollain logiikalla pitänyt käskeä miestäni pitämään huolta hänen miehestään.
Ystäväni miehellä oli siis polttarit lauantaina. Mieheni oli siellä mukana, mutta hän ei ole bestman eikä muutenkaan vastuussa polttareiden järjestelyistä. Heillä oli ollut vaikka mitä ohjelmaa ja perinteiset saunat yms. Saunan jälkeen minun mieheni päätti lähteä kotiin, koska ei yksinkertaisesti jaksanut enää jatkaa iltaa (hänellä on takana todella rankka työviikko ja risaiset yöt lasten sairastelun takia). Ei siinä mitään, polttarisankari oli tämän ymmärtänyt ja kaikki sieltä päin on ihan ok. Ongelmat alkoivat siitä, että porukka oli kuulemma mennyt strippibaariin ja sulhaselle oli maksettu privaatti esitys. Tiesin jo etukäteen, että ystäväni ei hirveästi tykkäisi jos tie vie strippipaikkaan, mutta sitä en ymmärrä, että hän nyt syyttää minua ja minun miestäni tästä. Juttu ei kerro, että MITÄÄN olisi tapahtunut vaan, että he jonkun aikaa olivat siellä olleet ja jatkaneet sitten matkaa.
Ystäväni on nyt kuitenkin käärmeissään minulle, koska minun olisi pitänyt tajuta käskeä miestäni vahtimaan, ettei polttariporukka mene minnekkään "epämääräisiin strippariluoliin". Ensinnäkään ei minusta ole minun asiani puuttua hänen miehensä polttareihin enkä toisekseen olisi missään tapauksessa kieltänyt miestäni menemästä muiden mukana. Minusta tuossa ei edes ole mitään pahaa, mutta ystäväni on todella vihainen. Hän uhkailee häiden peruuttamisella ja "idiootti bestman ei ainakaan tule häihin".
Kommentit (8)
koska et muistuttanut miestäsi kertomaan minun kumminkaimalleni, että haluan mansikkajäätelöä! Hävytöntä käytöstä!
erikoista on, että sinua syyttää.
mutta taitaa olla vaan katellinen kun sun mies tuli kotiin?
sun ystävä on sulle kateellinen, koska sun mies ymmärsi tulla pois sieltä, missä hänen tuleva miehensä oli ääliö. Sen lisäksi hän on vihainen siitä, että sinä tiedät, mikä ääliö hänen tuleva miehensä oli. TÄmä siinä on takana, vaikka ystäväsi ei osaa sanoa sitä oikeilla sanoilla eikä ehkä myöntäisi vaikka osaisikin. Se on ihan ymmärrettävää. Ei järkevää, mutta ymmärrettävää. Sä et voi sille mitään, muuta kuin ymmärtää ystävääsi. Ota käyttöön vähän empatiaa ja mieti, miltä susta tuntuis jos se olis ollut sun mies siellä strippibaarissa ja sitten se kaveri kerskuisi sulle kuin ka sen mies tajusi lähteä ajoissa pois.
Hän uhkailee häiden peruuttamisella ja "idiootti bestman ei ainakaan tule häihin".
Tämähän taas ei ole sinun ongelmasi. Jos hän ei halua naimisiin strippipaikoissa naisia hyväkseen käyttävän miehen kanssa niin hyvä. Tai jos hän ei halua häihin bestmania joka järjestää vierailuja sellaisiin paikkoihin. Se ei liity mitenkään suhun tai sun mieheen.
Kaverisi taitaa vain purkaa sinuun sulhasensa herättämää katkeruutta.
Oikea osoite kuitenkin tietysti on se sulhanen. Miten ihmeessä MUUT ovat vastuussa aikuisen miehen toilailuista? Kysypä tätä kaveriltasi.
Enemmän hän itsekin on siitä vastuussa, ettei osaa aivopestä sulhastaan sen suhteen...
No joo. Ihminen ei ole kamalan rationaalinen, kun on suuttunut. Jonkinlaista rajaa pitäisi kaverin kuitenkin pitää kiukuttelullaan. Aikuinen ihminen ei melttoa tuolla lailla!
Ota käyttöön vähän empatiaa ja mieti, miltä susta tuntuis jos se olis ollut sun mies siellä strippibaarissa ja sitten se kaveri kerskuisi sulle kuin ka sen mies tajusi lähteä ajoissa pois.
Mistä sait päähäsi, että olen KERSKUNUT hänelle, että mieheni ei lähtenyt mukaan vaan tuli kotiin? Itseasiassa en ole edes puhunut hänelle näiden polttareiden jälkeen ennen kuin hän vihaisena soitti minulle. Itselleni ei mikään strippibaari sitäpaitsi ole mikään maata kaatava juttu, joten siksikin tuntuu hieman vaikealta ymmärtää tätä kouhkausta. Ei ehkä kamalan hyvää makua osoittanut polttariporukalta, mutta mielestäni älytöntä vetää herneet nenään moisesta.
Ap
kysypä millä rahalla palkkaa henkivartijan ukolleen jotta tämä estää miestä tekemästä typeryyksiä. tuskinpa ystävällä on aikaa juosta miehensä perässä kyttäämässä ettei tämä vaan häröile mitään...