Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin juomisen. Miksi on niin vaikeata, siis ystävillä???

Vierailija
20.07.2009 |

Kaikki koko ajan painostaa juomaan, edes ottamaan yhden, kysellään syytä juomattomuuteen ja vähätellään juomisen haittoja.

Mitä se muille kuuluu miksi mä en juo tai ylipäätään mitä mä suuhuni kaadan????

Selittäkää pliis, miksi raitis ihminen on uhka?!

t. tipaton tammikuu jatkuuuuuu

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis "vaatii"

Vierailija
22/24 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen kännikulttuurin edustajat puolustautuvat. Oikeesti; mikään ei ole niin tyhmä ja tylsä kuin kännissä oleva ihminen, mies tai nainen. Juttu on siinä että kun olet kännissä, LUULET olevasi tosi mahtava- todellisuudessa ne jotka eivät ole kännissä näkevät kuinka tyhmä ja tylsä OIKEASTI olet.

Mä juon mielelläni lasi tai kaks viiniä silloin tällöin, mutta mitä mielenkiintoisemmaksi elämäni on tullut ja mitä enenmmän olen siihenlöytänyt sisältöä, sitä vähemmän haluan pilata sitä kännillä, krapulalla ja varsinkaan kännissä sössöttävien ääliöiden seuralla:D

Ja totta, olen tosi tylsää seuraa niiden kännissäjuhlioiden kannalta; ne tyhmät jutut ei tosiaan naurata. SEn sijaan nautin ja osaan heittäytyä aidosti viehättävien ja mielenkiintoisten ihmisten seurastaan. On ihanaa kubn kohtaa iyhmisiä joilla on ajatuksia, huumoria, osaavat keskustella, on romantiikan taitoja jne.

Tämä kännikulttuuri on suomalaisten säälittäviä itsepetoksen muotoja- ja niinkuin moni muukin asia- vaikka melkeikn kaikki sitä harrastaisivat, se ei tee siitä hienoa. Se tarkoittaa vain että on paljon arvostelukyvyttömiä ihmisiä, jotka ryömivät lauman mukana minne vaan uskaltamatta olla aidosti hauskoja ja fiksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään jatkaa työtään:)

Vierailija
24/24 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hauskoja ja pahoittavat mieltään jos joku täyspäinen ei naurakkaan heidän alapäävitsille tai horjahtele tanssiessaa estottomasti. Buuahhhaaahaaaa