Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinien vanhemmat.

Vierailija
20.07.2009 |

Kuinka monesti teillä ottaa omat nuoret aivoon? Mitä teette silloin? Tuleeko huutoa ja riitelyä vai pystytteko asiallisee keskusteluun.

Itse monesti loukkaannun ja tulee aina toisinaan huudettuakin vaikka se ei paras vaihtoehto olekaan. Toisinaan taas keskustellaan. Tuntuu vain kun on kaksi teini-ikäistä talossa ja kommentit aina välillä "ei kiinnosta" "aijaa" "jaa" siis tälläisiä välinpitämättömiä että rauhallinen perhe-elämä on menetetty.

Joko 16-vuotiaalla on pahin murkkuikä mennyt ohi?

T. toivossa elävä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse ollut 16- vuotias ja oliko kaikki luokkakaverit samanlaisia?

Vierailija
2/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempään aika kuluu, sitä lungimmin osaa asiat ottaa...tärkeintä on pitää itse maltti.

Tytöillä hankalin ikä on siinä 14 vuoden paikkeilla. Pojilla ilmeisesti pari vuotta myöhemmin, en omasta kokemuksesta tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse ollut 16- vuotias ja oliko kaikki luokkakaverit samanlaisia?

Mutta kun puhutaan että kahdeksasluokka on se vaikein niin ajattelin että jokohan se 16 vuotiaalla helpottaa.

t. ap

Vierailija
4/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut että huutaminen ei auta, yritän olla vajoamatta samalle tasolle teinin kanssa.

Meidän teini on 15-vuotias tyttö, joka todella osaa koetella hermoja. Me myös odotellaan että milloin se pahin murrosvaihe olis ohi. Vähän tuntuu että rupeis jo vähän helpottamaan.

Nyt likka on toista päivää sisällä, syystä että ei ole vieläkään siivonnut huonettaan. Ulos pääsee vasta kun huone on siivottu. Pistin vielä päälle tietokone kiellon, joten eiköhän toi tänään vihdoin läävänsä siivoa?

Onneksi koulujen alkamiseen ei mene enää kauan.

Vierailija
5/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule otettua yhteen. Pojan kanssa otin joskus aikoinaan, kun poika oli siinä 14-15-vuotias, pari kertaa kuussa keskimäärin. Mutta tyttöjen kanssa ei ole vielä tarvinnut kertaakaan, vanhin tytöistä nyt 18-vuotias, nuorin teini-ikäinen 13-vuotias.