Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOENSUUHUN TOINEN KIRPPIS, olisko tilausta..???

Vierailija
20.07.2009 |

Olen EHKÄ perustamassa Joensuuhun itsepalvelukirppistä. Nythän täällä on ilmeisesti vain yksi iso, toimiva kirppis, Valintakirppis. Vai onko muitakin?? Mielestäni kyseinen kirppis on todella epäsiisti! Silti siellä käy paljon ihmisiä eli ostajia ilmeisesti riittää. Johtunee varmaan pitkälti siitä että kilpailua ei ole.

Joensuulaiset, mitä olette mieltä, olisiko hyvä laittaa pystyyn toinen kirppari...???!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tervetuloa vaan kirpparin pitäjäksi- minä lupaan tulla asiakkaaksi. Laadukkaan siistille käytetyn/vanhan tavaran kirpparille on varmasti keskustassa kysyntää. Kun vielä asiakaspalvelu (= mm. hymy ja huumori) ovat kohdallaan niin hyvä tulee! Onnea yrityksellesi, toivottavasti kuulen asiasta vielä. :)

Vierailija
2/20 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan noita jonkun verran muksunurkka, valintakirppis, fidan kirppis, lähetystyön kirppis, suurkirppis, mutta silti laadukasta kirppistä kaivataan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli aikanaan käytyä usein kun se oli vielä siinä Anttilan vieressä. Nykysin en ole käynyt.

Vierailija
4/20 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo tilat katsonut valmiiksi... vuokrasoppari allekirjoitusta vaille valmis.

Vierailija
5/20 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Second Hand -shop oli aiemmin, lisäksi Lastenmaailma välitti käytettyjä urkkatavaroita. Molemmat nurin. Valintakirppiksellä on usein tyhjiä paikkoja ja se kauppakadun toinen ip-kirppis oli välillä tosi tyhjä.

Mitä katselee kirppareiden valikoimia, niin kamalia rytkyjä ovat! Isompien lasten vaatteet ovat kiertäneet sadalla lapsella, likaista ja reikäistä tuodaan.

Pohjois-Karjala on junttilaa. Täällä ei hirveästi osteta laadukasta ja laadukasta ei ole siten kirppiksilläkään. Moni myy samoja rytkyjä vaikka miten monia kertoja. Talvipukuja käytetty 10 lapsella, jne.

Raviradan kirpparilta voi tuurilla löytää helmiä ja vauvanvaatteet ok, mutta muuten pelkkää paskaa.

Vierailija
6/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joensuuhun avataan jättikirppis vuoden loppuun mennessä.itsepalvelukirppis kyseessä

Vierailija
7/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan sellaista kesäisen torikirppiksen kaltaista kirppistä, jossa myyjä on itse myymässä ja jossa yhden myyntipaikan koko on korkeintaan 5-6 m2 eli n. 2 x 2,5 tai 2 x 3 m:n alue.

Näin saavutettaisiin monta etua myyjän kannalta ns. tavallisiin kirppareihin verrattuna:

- tavaroita ei tarvitsisi hinnoitella etukäteen, ts. aikaa vievä näpräys hintalappujen ja -listojen kanssa jäisi pois

- varkauksia ei ehkä pääsisi kovin paljon tapahtumaan kun on itse 'vahtimassa'

- hintaa voisi 'tarkistaa' aina myyntihetkeen asti

Vierailija
8/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni aivan huippukirppis on se lastenvaatekirppis, joka on lähellä sellaisia autoliikkeitä/korjausliikkeitä ja entisen Halpahallin vieressä, siis keskustan ulkopuolella lähellä sitä motaria. Maailman paras lastenvaatekirppis!

Vierailija
9/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan sellaista kesäisen torikirppiksen kaltaista kirppistä, jossa myyjä on itse myymässä ja jossa yhden myyntipaikan koko on korkeintaan 5-6 m2 eli n. 2 x 2,5 tai 2 x 3 m:n alue. Näin saavutettaisiin monta etua myyjän kannalta ns. tavallisiin kirppareihin verrattuna: - tavaroita ei tarvitsisi hinnoitella etukäteen, ts. aikaa vievä näpräys hintalappujen ja -listojen kanssa jäisi pois - varkauksia ei ehkä pääsisi kovin paljon tapahtumaan kun on itse 'vahtimassa' - hintaa voisi 'tarkistaa' aina myyntihetkeen asti

Näitä on ollut ja mennyt. Riittävästi ei-kesäaikaan tapahtuvaan kaupankäyntiin ei ole asiakkaita!

Tilasta on vuokrakustannukset, ne katetaan myyntipaikkamaksuilla. Ensimmäisellä kerralla tulee ehkä sakkia, sen jälkeen hiipuu. Sitten lopetetaan. Kukaan ei jaksa lähteä sunnuntaita tuhlaamaan jonnekin Jukolanporttiin kirppispöytiä kahlaamaan. Tavarat ovat luokatonta skeidaa.

Vierailija
10/20 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ydin keskustaan tarvetta second hand myymälälle? sellaiselle mistä saisi oikeesti "vintage" vaatteita ja asusteita. siten että siellä ei myydä mitään kuttaperkaa vaan oikeesti merkki merkki tuotteita ja muuten priimaa, mutta tietenkin secondhand hintaan? löytyykö tuollaista joensuun alueelta

Vierailija
11/20 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on valintakirppis, lasten megakirppis, kontti, jotain pienempiä keskustassa, rakennustori ja sit vielä yks lastenkirppis.

Vierailija
12/20 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne muuttivat pois keskustasta.

Jos perustat kirppiksen laita se ydinkeskustaan välille Cittari - Anttila.

Jos tulee bussilla keskustaan vaunujen kanssa olisi mielekästä että kirppis olisi keskustassa.

Vierailija
13/20 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tiedän että on noita pieniä kirppiksiä + lastenkirppis. Mut tarkotin lähinnä että laittaisin TOISEN SEKATAVARA-ITSEPALVELUKIRPPARIN (siis valintakirppiksen kaltaisen). Keskustasta oon jo katellu tiloja mut sellaset 600-800 neliön tilat on aika hyvissä hinnoissa.. JOS JOKU TIETÄÄ JOTAIN TYHJILLÄÄN OLEVAA HALLIA NIIN VINKATKAA!!!!

Vierailija
14/20 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kaksi itsepalvelukirppistä mutta se toinen lopetti jo vuosia sitten. jos olis uusi kirppis suht hyvällä paikalla keskustassa niin varmaan moni kyllä kävisi koska ne muut on nyt siellä teollisuusalueella.

Vierailija
15/20 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kuulin jo Valintakirppiksen yrittäjältä,että Tulliportinkadulle,Wihosen nykyisiin tiloihin olisi tulossa kirppis?

Kuulemma Wihonen itse laittaa.

Vierailija
16/20 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuullut siitä eräältä yrittäjältä,joka toimii siinä Tulliportinkadulla.

Kuulema vähän jattäis uutta valikoimiin ja loput loosseja...

Vierailija
17/20 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppariksi mutta eihän sekään ole keskustassa vaan huitsin kuusessa jonne ei kyllä tule eksyttyä

Vierailija
18/20 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://vuolanne.net/kirpputorit/#JOENSUU

Eikä tässäkään ole kaikki! Keskustassa kysyntää!

Vierailija
19/20 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tarpeen?

Vierailija
20/20 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoittelu voisi olla maltillisempaa. Valintakirppiksellä on 32 euroa viikkoa ja myynti ei ole kovin erikoista. Ei paljoa jää käteen tuon jälkeen. Olisi kiva ottaa paikka vaikka kahdeksi viikoksi - kuukaudeksi. Siihen joku kohtuullinen könttäsumma pöytävuokrasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi