Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Scandic Continental-hotelli Helsingissä, kokemuksia?

Vierailija
20.07.2009 |

Meillä on sieltä varattu Suite kahdelle aikuiselle ja kolmelle pienelle lapselle. Onko kiva hotelli? Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ISO huone, koska on vanha rakennus. Ravintolassa söin kumpanakin iltana, ruoka ja palvelu oli huippuluokkaa. Myös aamiainen oli mahtava. Olen ollut sekä töissä että asiakkaana todella hyvissä hotelleissa, joten en kehu vain lämpimikseni.

Toivottavasti tekin olette tyytyväisiä!

Vierailija
2/3 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten eka vastaajakin kertoi. Kaikki sujui loistavasti, ei vaan suitessa asuttu, mutta hyvin sujui ihan tavallisessakin huoneessa asuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöpynyt 10-15 kertaa siellä 9. kerroksen Ambassador-sviiteissä. Huoneet ovat todella viihtyisiä, tilaa on paljon ja etenkin kylpyhuone on tehnyt vaikutuksen! Käytettävissänne on Club Ambassador-oleskelutila josta on upeat maisemat Töölönlahdelle, ja saunat ovat samassa kerroksessa.

Hotellin alakerrassa oleva ravintola on myös aivan loistava ja henkilökohtainen suosikkini. Monikansallinen henkilökunta, vaihteleva menu ja ennen kaikkea todella hyvää ruokaa. Vaikka itselläni on lapsi vasta mahassa valmistumassa, olen jo pannut merkille että Continentalin ravintolassa lapsiperheet otetaan hyvin huomioon.

Toivotan teille mukavaa reissua ja olen varma että tulette pitämään! Hotelli ei ulkopuolelta ole mikään silmänilo, mutta sisäpuolelta todella viihtyisä.