Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISMASUT 2010 vko30

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilmottautuisi mukaan, eilen testasin ekan kerran, samantien pamahti tikkuun 2 tummaa viivaa:D Itse en uskaltanut edes ajatella että olisi mahdollista vaikka menkat melkein 3viikkoa myöhässä, kun on ollut aikaisemmin että olisin ollut mukamas niin varma että raskaana ollaan, mutta tällä kertaa kävi näin, kyselin mieheltä että miltä nyt tuntuu, sanoi vain että kyllähän hän sen tiesi jo, ettei mikään yllätys ollut:) Noh, joka tapauksessa, päivälleen en muista milloin viime menkat oli, mutta näillä muistikuvilla laskettuna LA. olisi 16.3. Kolme päivää ennen omia synttäreitäni, mukava lahja siis tulossa

Vierailija
42/51 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli tänään pieniä sukulaislapsia hoitoon, nuorin 1 v. Meno on sen mukaista. Ajattelin jo että voi kauhea mihin olen pääni pistänyt - juuri kun omat lapset ovat kasvaneet niin helppoon ikään :D

En aio osallistua veriseulaan. Turhat hälytykset tuovat hirveästi stressiä. Itselleni tuli juuri alkukesästä väärä hälytys eräästä verikokeesta. Se oli ohimenevä poikkeama, johon lääkärit kuitenkin tarttuivat vakavuudella. Vieläkin harmittaa, että monta viikkoa kesästä meni hukkaan pelätessä. :( Mutta sellaista on elämä...

Muutenkin ajattelen, että jos ei pidä aborttia vaihtoehtona, niin ei kannata mennä seulontoihinkaan. Säästyy turhilta murheilta ja myös riskeiltä, joita osaan tutkimuksista kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tämän viikon lomalla ja väsymys on ollut aivan kamala. Mies tuossa jo ihmettelee että miten kukaan voi nukkua 12 tunnin yöunet ja sen lisäksi 4 tunnin päiväunet. No minä voin...

Onneksi on vielä ensi viikko lomaa.

Meillä pojat 9 ja 11 v. välillä ihmettelevät mikä ihme äitiin on mennyt kun aina nukkuu. No toivotaan että tämä menee kohta ohi.

Neuvolaan on aikaa 1,5 viikkoa ja nuo aikaisemmat viestit pisti miettimään että mitähän tutkimuksia ne meille "vanhemmille" odottajille oikein tarjoavat. Pitänee miettiä mihin kannattaa osallistua.

Vierailija
44/51 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, kuvotus jatkuu... eikä ole mennäkseen ohi.

huomenna töihin, ei oikein innostais yhtään... kuntoilu ei maita ja energiaa ei oikein tunnu riittävän edes esikoisen kanssa leikkimiseen, saati sitten kuntoiluun, toivottavasti olo helpottuu pian ja pääsee kuntoileen!

Yuli, minunkin oma symttäri on 19.3, joten mahtavaa lahjaa odotellessa!

Tiistaina ultraan, ja aioin osallistua seulontoihin, ihan vaan senkin takia että hieman on luontoäitiä autettu tämän lahjan aikaansaamiseksi. ressataan hälyytyksiä jos niitä sitten tulee niin sitte jos niitä tulee.

Vierailija
45/51 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olen niin pahoillani enkelinäiti. Kylläpä teitä koetellaan. Voimia teille ja kyllä sen auringonkin on pakko jossain vaiheessa paistaa!

kisu

Vierailija
46/51 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille plussanneille. Meillä onkin jo pitkä lista. Itsellä, vasta vajaa viikko sitten tänne siirtyneenä, on vielä paljon 'tutustuttavaa', mutta vähitellen.

Helky, niimpäs ollaankin samassa pinossa :)

Muikkis täälläkään ei paljon oireita (varsinkaan tänään) ja odottelisin hieman oire rikkaampaa viikkoa ensiviikosta. Joku jutteli siitä, et voisi olla oireettomampi, kun on useampi raskaus takana... oletteko tällaista muut huomanneet?

Viippa: täällä kans eka viikko oli pientä panikointia WC reissuilla. Nyt olen panikoinista vähän jo luopunut, mut uutena tänään se, et mulla ei oo tänään ollut oireen oiretta. Toivottavasti tämä ei tiedä huonoa! Tätä päivää ennen, mulla on ollut wc:ssä juoksemista, pientä pahaaoloa, väsymystä ja erit. tissien kivistystä - tänään EI MITÄÄN! Onko teillä muilla ollut vastaavia oireettomia päiviä???

ON: tätä oireettomuutta ihmetellessä on päivä mennyt....voin toivottavasti tätä päivää joskus vielä kaiholla kaivata ;). Neuvolaan kait pitäisi ensimmäistä aikaa ruveta varaamaan, vai olenkohan vielä aikaisessa.

kisu 5+0

Vierailija
47/51 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka wilukissa! onko sun oireet muuttuneet ihan totaalisesti vai? uskoisimpa, että välillä on ns. helpompia päiviä, että oireet helpottaa paljon ja sitten taas päiviä, kun oireet jyllää oikein kunnolla. ei kannata alkaa asiaa murehtimaan yhden päivän perusteella, koita olla liikoja miettimättä asiaa. paras antaa vaan mennä omalla painollaan. itselläni väsymys on ihan hirvee, pahoinvointia ei ole juurikaan ollut. paitsi mitä nyt välillä etoo. närästys on kanssa kamala, syön tai en, närästää kokoajan. oujee...wessa reissujen panikointi ehkä hieman laantunut, mutta joka kerta jännittää vähän kun joudun vessaan menemään. lisäks nyt muutaman päivän ajan on ollut kiristävää menkkamaista kipua alavatsalla ja selässäkin tuntuu outoa särkyä, mikä sit tietty lisää pelkoa ja epävarmuutta.

toivotaan, että meillä kaikilla menee hyvin. tsemppiä sulle kovasti ja ihania vauvan odotuspäiviä sulle!

t.viippa

Vierailija
48/51 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää oon vähä käsi tän sivuston kanssa, en löydä ny ensinnäkää mistää mitää kohtaa mistä saisin kirjotettua tohon kohalle missä näkyy noiden muiden juttuja, eli tää sunkin juttu... joten mää ny kirjotan tähän näin, jos vaikka osaisit kertoo viisaampana jotain vinkkiä :)

löysin hyvien neuvojen saattelemana tämmösen paikan missä olis samaa kokevia ihmisiä ja se olis mukavaa, mulla ei juurikaan kavereita ole täällä missä nyt asun ja mies ei nyt ihan ymmärrä aina kaikki oloja mitä koitan kuvailla... olis mukava jutella sellasten kans jotka kokee samaa ja ehkäpä ymmärrys asian suhteen olis toisen laista! :)

me kuultiin ilouutinen tuossa pari viikkoa sitten, ja vauva on todella odotettu ja toivottu! :) onnellisia ollaan ja ootetaan että kaikki menis hyvin!

nyt ollaan menossa mm 7+4

ensimmäinen kerta mulle, ja meille molemmille...

mua tosin toisinaan kovasti pelottaa keskenmeno,jokainen kipristys mahan pohjassa ja muu sellanen alkaa mietityttää heti ja huokailen et kumpa kaikki olis ok.

neuvolassa käytiin ekan kerran nyt alkuviikosta ja se oli aika mukavaa.. :) siellä kovasti vakuuttelivat mua että kaikki näyttää olevan oikein hyvin... toivottavasti jatkossaki on niin.

tuossa luin jonkun juttua tästä kuvottavasta olosta, ja toivon todella et se loppuu jossain vaiheessa. tuntuu et ku hetken on syömättä ni kohta on päällä taas se ällö olo, eli koko ajan pitäs olla työntämässä jotain suuhunsa! :D alkaa käymään kohta työstä jo kuvottavan olon poissa pitäminen :D heh

ja uni ongelmia oli kans jollain, mulla ongelmia nukkumisen kanssa siinä suhteessa että aamulla nukuttas kyllä aivan mielettömästi mutta monesti yöllä heräilen ihan virkeenä ja ihmettelen ku ei nukuta. ja vessassa käynti on rassaavaa, koko ajan saa juosta! elokuva iltaa vietettiin miehen kanssa yks ilta, se se vasta mukavaa oli.. menin erehdyksessä vielä nauttimaan kunnon annoksen vesimelonia! :D hehe.. ei kauheesti jääny elokuvasta mieleen ku pause.jatkuu.pause.jatkuu.. :D

joo... oon tainu kirjottaa jo melkosen kirjeen tänne :)

no mut... jaksamisia sinne jokaiselle!! :)

-Inkku 7+4

Vierailija
49/51 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkupilliä on ollu liikkeellä täälläki :)

aloin itkeen kun en saanu viime viikolla FETA SALAATTIA!!!

sitä mietin myöhemmin ku olin rauhottunu itekseni että no jopas! oliki vakava asia että oikeen itkemään tartti alkaa!! :)

ja elokuvat on toinen, ei tartte olla kovinkaann kummonen ja romanttinen asia ni alkaa vesi virtaamaan silmistä! :D

Inkku 7+4

Vierailija
50/51 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää oon aivan käsi tän nettisivun kanssa!!!

miksen mää voi kirjottaa mitään tohon sivulle missä näkyy kaikkien muitten viestejä? niinku tää sunkin...

mää nään vaan tommosia vaihtoehtoja mistä voin vastata muitten viesteihi tms.. miksen voi kirjottaa sinne omaa??

en käsitä.. osaisiks neuvoo tyhymää....???

-Inkku 7+4

Vierailija
51/51 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää oon aivan käsi tän nettisivun kanssa!!! miksen mää voi kirjottaa mitään tohon sivulle missä näkyy kaikkien muitten viestejä? niinku tää sunkin... mää nään vaan tommosia vaihtoehtoja mistä voin vastata muitten viesteihi tms.. miksen voi kirjottaa sinne omaa?? en käsitä.. osaisiks neuvoo tyhymää....??? -Inkku 7+4

Onnittelut plussasta :)

Tää palsta on siitä hassu et tääl ei enää näe muiden kirjoituksia kun itse kirjoittaa, kaksplussan puolella siitä kiitettävämpi keskustelpalsta mut tule tuonne vko 31 pinoon niin siellä uusimmat jutut!

neljäs 8+1