Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten peset kätesi vessasta tullessasi?

Vierailija
19.07.2009 |

Olen pannut merkille yleisissä vessoissa, että tavallinen tapa suoriutua käsien pesusta on hulauttaa sormenpäät nopeasti veden alla ja siinä se. Ei puhettakaan saippuan käytöstä tai paria sekuntia pitempään kestävästä pesusta. Tukkaa kyllä laitetaan pitempikin tovi peilin edessä. Inhottaa ajatella, miten hirveä määrä pöpöjä on edelleen niiden ihmisten käsissä, jotka eivät käytännössä pese käsiään ollenkaan ja jatkavat shoppailuaan ja pintojen koskettelua likakäsillään.

Näin pandemian kynnyksellä gallup, miten peset kätesi erityisesti julkisissa vessoissa? Itse käytän runsaasti vettä ja saippuaa ja hankaan kädet kunnolla, suljen hanan paperia käyttäen ja yritän lähteä vessasta koskematta enää ovenkahvaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinä julkisissa vessoissa! kotona pesen myös vedellä ja saippualla ja hankaan hyvin, mutta kuivaan pyyhkeeseen ja suljen hanan ihan kädellä.

Vierailija
2/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tökkään hanan kiinni kyynärpäällä ja jos (aika harvoin) joutuu kiertämään hanan kiinni, käytän siihen paperia. Ja olen aina raivoa täynnä, jos joudun vessaan josta esim. saippuat loppu tai käsipyyhkeet tipotiessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisissa vessoissa reilusti saippuaa ja kunnon huuhtelu, hanan sulku paperilla, jos ei ole itsestään sammuvaa mallia, oviin en käsilläni koske eli paperia apua käyttäen tai jalalla availen jos kahvatonta mallia, lisäksi käsidesiä käytän aina kun kosken johonkin mihin muut ovat voineet koskea.. Tiedän, olen neuroottinen ;D

Vierailija
4/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saippuaa käytän aina kun mahdollista. Välil vaan tuntuu et se on joka paikasta loppu. Vessan oven avaan paperia käyttäen, yleensä se onkin jo valmiiksi kädessä jos olen kuivannut siihen kädet.

Vierailija
5/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa lapsista pesi vessan jälkeen kätensä pelkällä vedellä, osa vedellä ja saippualla ja osa ei ollenkaan. Tulos oli, että eniten pöpöjä oli niiden lasten käsissä, jotka pesi kätensä saippualla! Saippuan sisältämät aineet ovat loistava kasvualusta bakteereille!

Pesen siis käteni huolella runsaalla vedellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi