Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tuo lapsenteko ristiriitaista puuhaa.

Vierailija
19.07.2009 |

Tällä palstalla olen oppinut, että raskaaksi voi tulla vain joinakin tiettyinä päivinä ja silloinkin vain kovalla yrittämisellä. On siis olemassa varmoja päiviä, jolloin ei voi tulla raskaaksi. Raskaaksi tulemiseen tarvitaan yleensä useampi yhdyntä. Ennen luulin, että yksi riittää.

Mutta sitten. Kuitenkin tosi moni tämän palstan naisista on tullut yllättäen raskaaksi? Lähes päivittäin joku kauhistelee tilannetta, jos on raskaana sopimattomaan aikaan, sopimattomalle miehelle jne. Ehkäisykin tuntuu pettävän puolella sitä käyttävistä. Toisaalta luulisi, ettei se voi pettää kun eihän sitä tarvitse käyttää, kun kerran ennalta tietää ne päivät jolloin voi raskautua. Vai olisiko sittenkin niin, että pitäisi uskoa vanhoja oppeja siitä, että jokaisessa yhdynnässä on raskauden mahdollisuus ja että ehkäisyä täytyy käyttää jokaisessa yhdynnässä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa yrittämällä yritettiin, mutta toinen tuli yllättäen, vaikka yritystä olikin, olin vain ne päivät, jolloin olisi todennäköistä raskautua (ovis tiedossa), niin kovasti kipeä, etten sängystä päässyt ylös, vessaankin vain itkien ja kontaten, eli todellakin yllätti plussa testi.

Vierailija
2/2 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko vahinkolapsiin. Jokainen tässä maassa on sen verran seksuaalikasvatusta saanut, että tietää seksin riskit. Yhdyntä on aina mahdollisuus tulla raskaaksi - ainoa 100% ehkäisy on selibaatti.

Näin ollen minusta on huvittavaa, toisaalta karmivaa, että niin moni päätyy aborttiin, kun ei tahdokaan lasta. Phah, olisihan se pitänyt tietää jo ennen yhdyntää.

Ja joo, en ole fanaattinen abortin vastustaja tai muuta, mutta minusta ihmiset voisivat oppia puhumaan omasta vastuuttomuudestaan oikeilla nimillä. Turha sitä on vahingoksi nimittää.

Mitä tulee ehkäisyn pettämiseen niin sehän on tosiaan täysin mahdollista. Itsekin jouduin tämän "uhriksi". Mutta riski oli tiedossa ja vauva toivottu vaikkakin yllätys.

(raiskatut ovat aina oma lukunsa, mutta eipä sitäkään voida vahingoksi sanoa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän