Onko sanojen kikkeli ja pippeli välillä merkityseroa?
Erään kaverini mukaan kikkeli on ruma sana, itse olen kuullut sitäkin käytettävän pikkupojan peniksestä. Kerro myös missä päin asut?
Kommentit (56)
Onko sanojen pimppi ja pillu välillä merkityseroa ?
mitä hittoa? mun mielestä kikkeli ja pippeli on yhtä lapsellisia ja pikkupoikamaisia. Kai nää on sitten merkityseroja liittyen missä asuu...
OT, mutta huomasitteko, että kyseinen ketju on aloitettu seitsemän vuotta sitten? :)
Pippeli on sellainen melkeinpä hellä sana pienen pojan vehkeestä tai vastaavanlaisesta.
Kikkeli on ronskimpi ja voi viitata ihan aikuisenkin kaluun.
Pippeli on lapsella, kikkeli (esi)teinillä ja kulli tai mulkku miehellä. Penis on synonyymi näille kaikille.
Kikkeli on likaisilla setämiehillä, vrt. kuuluisa kikkelikortti. Pippeli on lasten värkki.
Kikkeli on aikuisen mihen, ja se on peniksen kansanomainen nimitys ja kyllä siinä jotain
rivohkoa on, vrt naisen torttu. Pippeli sanaa voi käyttää pojan peniksestä ilman mitään rivo avivahdetta. On tavallaan hellittelysana. Etelä-Suomesta olen.
Pikku pojilla on pippeli ja miehillä kikkeli. Pohjanmaa.
Tosin itse en käytä kikkeli sanaa. Aikuisella miehellä on muna, mulkku tai kyrpä.
Nysä = alle 2cm
Pippeli = 3-5cm
Kikkeli =6-10 cm
Penis 11-14 cm
Jölli 12-15 cm
Kyrpä 16-18cm
Mela 19-21cm
Leia 22-24cm
Mustamamba 25-30cm
Minusta olisi vielä kiinnostavampaa, onko pippelillä, kikkelillä ja tittelillä mitään eroa?
Tuhma äityli kirjoitti:
Nysä = alle 2cm
Pippeli = 3-5cm
Kikkeli =6-10 cm
Penis 11-14 cm
Jölli 12-15 cm
Kyrpä 16-18cm
Mela 19-21cm
Leia 22-24cm
Mustamamba 25-30cm
Ei se ikä aina vaikuta tuohon nimeen näemmä. Tiedän kyllä aikuisen miehen jolla on tuon mukaan pippeli :)
"Kulli ja pillu ja persereikä ne on kuin kaunis laulu. Ne kun vain yhteen maalattais, tulis helvetin komia taulu."
V. Lavi
Mielestäni kikkeli ja pippeli tarkoittaa samaa asiaa.
Asun Oulussa.
Millainen mielikuva tulee kikkelikortista ja kikkelikortista?
Muinoin eräs mies lähetti kuuluisan kikkelikortin. Muistan mitä siinä näkyi. Enkä voisi korttia pitää pippelikorttina.
Joten eroa on.
Tuossa edellisessä viestissä piti olla kikkeli vs pippelikortti.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tarkoittaa samaa.
Samaa ne tarkoittaa ja aikuisella miehellä se saa halun vetää omat ranteet auki. Inhoan itseäni.
Pippeli on vain pikkupojilla.
Kikkelistä tulee mieleen joku vanhan papan vehje. Pohjanmaa.
Moni on varmaan kuullut puhuttavan kikkelihevistä ja kikkelijatsista, mutta ei pippelihevistä eikä - jatsista.