Tarjotaanko vauvaa ensiksi etäisälle jos yh-äiti ei jaksa hoitaa?
Kohta toinen lapsi tulossa ja olen yh. Nyt en aio skarpata kuten esikoisen kanssa, vaan aoin olla rehellisesti väsynyt ja masentunut jos tuntuu etten jaksa. Vauvan olen valmis antamaan etäisälle jos tuntuu että menee liian ylivoimaiseksi, mutta en jos on riski että vauva joutuu ventovieraille sijaisvanhemmille, niin sitten sinnittelen itse katkeamispisteeseen asti. Esikoisen hyvinvointi on kuitenkin etusijalla ja vauva saa muuttaa isälleen jos en kahta lasta jaksa.
Kommentit (15)
sairaalalaskusta pimeänä ettei sossu tiedä. Muuten en kauheaa kiirettä isyydentunnustuksella pidä.
... jos NYT JO epäilee jaksamistaan? Herran pieksut!
sairaalalaskusta pimeänä ettei sossu tiedä. Muuten en kauheaa kiirettä isyydentunnustuksella pidä.
koska kuulostaa siltä, ettet ole todellakaan kunnossa hoitamaan vauvaa.
en ole vielä edes synnyttänyt, mutta nyt jo tiedän etten lasta aio jaksaa hoitaa. Mutta kai se on pakko maailmaan synnyttää kun on jo 36 viikkoa kantanut.
pätkääkään, viinaa olen juonut, maksaa syönyt ja muutenkin elänyt kuin mitään raskautta ei olisikaan.
vaikka vauva annettaisiin isälle suoraan laitokselta. En halua toista lasta, ainakaan vauvaa. ap
Vauva suoraan laitokselta isälle. Kyllä mies osaa vauvaa hoitaa siinä missä äitikin. Pulloja ja korviketta kaupat pullollaan. Seuraava ap:n kirjoitus tietenkin kertoo vauvan isän olevan alkoholisti, huumekauppias ym.
Ne olis luultavasti vastuullisia ja aikuisia jokka haluaa lapsen kanssa olla!
Lapsen isästä ei ole taas mitään tietoa. Mutta jollekulle ap on vaan jalkojaan levitelly.
Aika paksu tarina.
vaikka vauva annettaisiin isälle suoraan laitokselta. En halua toista lasta, ainakaan vauvaa. ap
Ja vauva isälle tai sijoituskotiin. Jos olet Porvoosta, niin HUONO, muuten tosi surullista ja säälittävää.
lapsilla tienaa. Tämän tulevan kanssa en jaksa, mutta mistä tietää mikä tilanne on parin vuoden päästä.
samassa ketjussa. Ei kestä... Hyvästi.
Voisi tämäkin ap tarkistuttaa lääkityksensä tai oikeasti hankkia elämän.
ettei tämä mene edes provosta ? Niin karmeaa tuo kirjoittelusi.
Kyllä, jos teillä on yhteishuolto.