Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARIMEKON kaikki vaatteet RUMIA!

Vierailija
31.07.2015 |

Olen niin monta kertaa kävellyt sisään markimekon liikkeeseen ja yrittänyt löytää jotain ostettavaa vaatetta itselle.

En ole löytänyt yhtään mitään ikinä. Vaatteet ovat joko niitä kamalia printti- tai ruutukuosisia puuvillarättejä tai tajuttoman huonosti leikattuja kaapumaisia telttoja.

Miten tuo pulju voi kannattaa???

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii sellaiselle vartalotyypille kuin esim. Bloggaaja Xenialla on. Suht lyhyt selkä ja pitkä jalat kuten hän ise on maininnut, 

Vierailija
22/44 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole erityisesti tykännyt Marimekon kuoseista ja olen kokenut, että ne telttamallit ei ole mun juttu. Unikot ja muut ei nappaa mua yhtään sisustuksessakaan. Nyt sitten sattumalta löysin alesta Marimekon mustan yksivärisen mekon, joka on aivan ihana! Istuu tosi hyvin, ei ole teltta ja on tosi monikäyttöinen. Tosin tämä mekko ei näytä päällepäin yhtään Marimekolta eikä kukaan varmasti arvaisi sen olevan Marimekko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta modernimpaa linjaa tulossa:

Anna Teurnell tulee johtamaan Marimekon suunnittelutiimiä sekä vastaamaan yhtiön designstrategiasta niin vaatteiden, laukkujen ja asusteiden kuin kodintuotteiden osalta. Edellinen taiteellinen johtaja Minna Kemell-Kutvonen jatkaa designtiimissä vastuualueenaan kuviosuunnittelu.

”Mielestäni Anna Teurnellilla on juuri oikeanlainen tausta suunnittelutiimimme vetämiseen, varsinkin kun ottaa huomioon tavoitteemme olla yksi maailman kiehtovimmista designbrändeistä alallamme. Hänen johdollaan pyrimme nostamaan vaate-, laukku- ja asustemallistomme uudelle tasolle ja jatkamme kodintuotevalikoimamme kehittämistä edelleen. Hänen taiteellinen näkemyksensä, kansainvälinen kokemuksensa ja pohjoismainen taustansa ovat hyvä yhdistelmä, josta on varmasti apua kunnianhimoisten tavoitteidemme saavuttamisessa. Olen tyytyväinen myös siihen, että Minna Kemell-Kutvonen voi nyt keskittyä täysin ydinosaamisemme, kuviosuunnittelun, vahvistamiseen”, sanoo toimitusjohtaja Mika Ihamuotila.

”Olen erittäin iloinen siitä, että minusta tulee Marimekko-perheen jäsen. Minulla on ollut vahva side brändiin lapsuudesta saakka, ja pääsin myös tutustumaan siihen lähemmin, kun vastasin H&M:n kesän 2008 Tribute to Marimekko -mallistosta. Mielestäni Marimekon positiivisuus syntyy nimenomaan pohjoismaisten elementtien ainutlaatuisesta yhdistelmästä. Olen erittäin motivoitunut kehittämään Marimekon kuvio-, väri- ja tuotesuunnittelua entistä kiinnostavammaksi yhdessä uuden tiimini kanssa”, kertoo Anna Teurnell.

Viime vuosien kansainvälisen laajentumisen johdosta Marimekko palvelee yhä suurempaa ja monipuolisempaa asiakaskuntaa. Yhtiön tavoitteena on kehittää toimintaansa niin, että se voi vastata tämän alati kasvavan joukon tarpeisiin entistäkin paremmin pysyen kuitenkin uskollisena suomalaisille ja pohjoismaisille juurilleen. Toinen tärkeä tavoite on löytää uusia materiaaleja ja nostaa ekologisempien materiaalien osuutta Marimekon mallistoissa.

Vierailija
24/44 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:19"]

EI OLE, OLET VAAN LIHAVA

[/quote]

Voiko tällä kuitata nykyään jokaisen kriittisen mielipiteen? Ruisleipä on pahaa - ei ole, olet vaan lihava. pinkki ei oo kiva väri - ei ole, olet vaan lihava. marimekon vaatteet eivät ole kivoja - ei ole, olet vaan lihava

[/quote]  Tää oli hyvä! Suvakitkin on vaan lihavia...no nyt mä sen tajusin. :D

Vierailija
25/44 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin: vielä tanttamaisempia kuin kuvittelin :D

Vierailija
26/44 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Enkä ole kertaakaan edes mennyt putiikkiin sisälle kun jo ikkunasomistukset sattuvat silmään. En ole ollenkaan Marimekko-ihminen ja tuskinpa sellaiseksi tulenkaan vaikka minkälaisia kuoseja alkaisivat tekemään. Yksi heidän patakinnas talosta löytyy, senkin on anoppi ostanut meille. On ihan kiva nähdä ulkomailla ihmisillä Marimekkoa päällä, mutta meille sitä ei tule vaatteina tai tekstiileinä. N395

Vierailija
27/44 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kans ihmetelly samaa monta vuotta. Harmi, ettei voi ostaa suomalaisia vaatteita.

Vierailija
28/44 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:19"]

EI OLE, OLET VAAN LIHAVA

[/quote]

Voiko tällä kuitata nykyään jokaisen kriittisen mielipiteen? Ruisleipä on pahaa - ei ole, olet vaan lihava. pinkki ei oo kiva väri - ei ole, olet vaan lihava. marimekon vaatteet eivät ole kivoja - ei ole, olet vaan lihava

[/quote]

Voi kuitata. Tuo lihavuus pätee tilastojen valossa suurinpiirtein joka toiseen kirjoittajaan. Jos vaatteet ei sovi, eiköhän ylipainon suhteellinen osuus kirjoittajista kasva.

Vierailija
29/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Marimekon sisustuskankaista ihan tajuttomasti (esim. mustavalkoiset Räsymattokuosi, Tiiliskivikuosi yms.). Mielelläni ostaisin myös vaatteita mutta aivan liian usein ne istuvat todella huonosti. Eikö Marimekolla ole mallimestaria, joka tarkistaisi vaatteiden istuvuuden??   Ei riitä, että vaatesuunnittelija piirtää vaatteen ja ompelija ompelee sen. Jonkun pitää ymmärtää myös  jotain vaatteiden istuvuudesta.  Viimeksi kokeilin mustaa trikoopaitaa, jossa oli helmassa kiva leikkaus. Mutta olkapäät törröttivät eli joku vika oli mitoituksissa. Kokeilin eri kokoja mutta aina sama juttu. Olen kokoa 38 eli minulla ei ole ongelmavartalo. Viime aikoina Marimekko on myös alkanut harrastaa vaatteissa keinokuituja, mikä on ihan älytöntä! Olisin ostanut kivan takin mutta sinne oli laitettu ikävä kiiltelevä raidallinen keinokuituvuori, joka teki sen niin halvan näköiseksi.

Vierailija
30/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hattivatti-meets-b u r q a-rättejä. Aika mennyt ohi ja ei osta uudistautua brändin identiteetillä.

Vierailija
31/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmatti kirjoitti:

Pidän Marimekon sisustuskankaista ihan tajuttomasti (esim. mustavalkoiset Räsymattokuosi, Tiiliskivikuosi yms.). Mielelläni ostaisin myös vaatteita mutta aivan liian usein ne istuvat todella huonosti. Eikö Marimekolla ole mallimestaria, joka tarkistaisi vaatteiden istuvuuden??   Ei riitä, että vaatesuunnittelija piirtää vaatteen ja ompelija ompelee sen. Jonkun pitää ymmärtää myös  jotain vaatteiden istuvuudesta.  Viimeksi kokeilin mustaa trikoopaitaa, jossa oli helmassa kiva leikkaus. Mutta olkapäät törröttivät eli joku vika oli mitoituksissa. Kokeilin eri kokoja mutta aina sama juttu. Olen kokoa 38 eli minulla ei ole ongelmavartalo. Viime aikoina Marimekko on myös alkanut harrastaa vaatteissa keinokuituja, mikä on ihan älytöntä! Olisin ostanut kivan takin mutta sinne oli laitettu ikävä kiiltelevä raidallinen keinokuituvuori, joka teki sen niin halvan näköiseksi.

Sama mielipide. Itse tosin olen täällä mainittu läski tantta. Vaatteita en jaksa nykyään edes sovittaa, koska ne eivät istu ollenkaan, vaikka mitä kokoa kokeilisi ja päälle mahtuisi. Eikä muutosta ole näkyvissä. Just katoin uusia näytöskuvia. Pitkiä kapeita yöpaitamaisia. Eihän noilla voi edes toimistotöitä tehdä. Se toppalaukku oli ainoa hauska ja uuden näköinen. Palkkaisivat vaatepuolelle edes yhden kaupallisen, muotoja ymmärtävän suunnittelijan. Mallimestarihan tekee, mitä suunnittelija pyytää, ei hän voi muotoilla huonoa mallia uusiksi ilman suunnittelijan lupaa.

Vierailija
32/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Gina Tricot -myymälään ostamaan ihan naisellisia glämöyrasusteita.

Vierailija
33/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on tehty tantoille ja viherhipeille- ja ehkä siivoojille .

Olen viherhippi ja ehkä pikkuhiljaa tanttakin, enkä voi sietää Marimekon rättejä. Voisin kyllä ajatella siivoavani sellaisessa.

Vierailija
34/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain on! Tavallisten ihmisten tavallisia asusteita eikä HS vaino ja loanheittovaatteita!

Vierailija
35/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi unikkokuosinen tunika. Käytän vyötä sen kanssa. Muuten olisi teltta. En tykkää muista kuoseista. Ostin alesta. En maksaisi täyttä hintaa. En ole lihava. Painan 53 kg ja olen 163 cm pitkä

Vierailija
36/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain on! Tavallisten ihmisten tavallisia asusteita eikä HS vaino ja loanheittovaatteita!

Mitä ihmettä? Käyt vissiin kierroksilla siellä?

Vierailija
37/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä muista kuin raitapaidoista ja niitä nyt saa samanlaatuisia muualtakin halvemmalla. Muut kuosit on rumia ja 60-luvulta. Muutama yksivärinen laukku on kyllä ihan ok.

Kaikista hirvein hirvitys on kyllä tämä:http://www.eagleeyewellness.com/marimekko-janel-juhanala-tunikat-blue-r… eikä unikkokaan vaatteista näytä hyvältä. Jokaisella oma makunsa toki.

Eikä tästä yläriviltä kyllä mikään miellytä; nää sopii jollekin 60-vuotiaalle vähintään 80-kiloiselle tantalle: https://www.fashiola.fi/halvat/?mrk=marimekko

Meikkipussissa tai vuodevaatteissa nuo kuosit on siedettäviä, tai osa niistä, ei kaikki. Yritin löytää jotain nättiä, mutta en onnistunut. Joskus olen nähnyt sellaisen harmaan olkalaukun käytössä jollain ja se on ok. Sellaista voisin käyttää, jos saisin, mutta en kuitenkaan ostaisi.

Vierailija
38/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on tehty tantoille ja viherhipeille- ja ehkä siivoojille .

Olen viherhippi ja ehkä pikkuhiljaa tanttakin, enkä voi sietää Marimekon rättejä. Voisin kyllä ajatella siivoavani sellaisessa.

Täsmälleen näin! Itse käyn ajottain eläinsuojassa tekemässä siivoustyötä ja joku Marimekon taskullinen tunika olis just passeli siihen - paitsi jos eläimet saa hepulin niistä kuoseista.

Vierailija
39/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä muista kuin raitapaidoista ja niitä nyt saa samanlaatuisia muualtakin halvemmalla. Muut kuosit on rumia ja 60-luvulta. Muutama yksivärinen laukku on kyllä ihan ok.

Kaikista hirvein hirvitys on kyllä tämä:http://www.eagleeyewellness.com/marimekko-janel-juhanala-tunikat-blue-r… eikä unikkokaan vaatteista näytä hyvältä. Jokaisella oma makunsa toki.

Eikä tästä yläriviltä kyllä mikään miellytä; nää sopii jollekin 60-vuotiaalle vähintään 80-kiloiselle tantalle: https://www.fashiola.fi/halvat/?mrk=marimekko

Meikkipussissa tai vuodevaatteissa nuo kuosit on siedettäviä, tai osa niistä, ei kaikki. Yritin löytää jotain nättiä, mutta en onnistunut. Joskus olen nähnyt sellaisen harmaan olkalaukun käytössä jollain ja se on ok. Sellaista voisin käyttää, jos saisin, mutta en kuitenkaan ostaisi.

Hei ihan oikeasti nyt! Ei noi sovi sille 60v/80kg -tantallekaan, vaan just tekee kaikista 60v/80kg -tantan näköisiä.

Vierailija
40/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko on jämähtänyt paikoilleen , ei minkäänlaista uudistumista eikä tämän ajan seuraamista.Vaatteet ovat laatikkomaisia, eivät naisellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan