Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARIMEKON kaikki vaatteet RUMIA!

Vierailija
31.07.2015 |

Olen niin monta kertaa kävellyt sisään markimekon liikkeeseen ja yrittänyt löytää jotain ostettavaa vaatetta itselle.

En ole löytänyt yhtään mitään ikinä. Vaatteet ovat joko niitä kamalia printti- tai ruutukuosisia puuvillarättejä tai tajuttoman huonosti leikattuja kaapumaisia telttoja.

Miten tuo pulju voi kannattaa???

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, alan olla tanttaiässä ja ylipainoa löytyy aika paljon...enkä voisi kuvitellakaan ostavani Marimekkoa. Värit kaamean räikeitä, kuosit hirveitä, kangas ihme tönkköä joka ei laskeudu millään, yyh. Lihava ihminen ei myöskään kaipaa päälleen säkkiä vaan oikean kokoisen, hyvin istuvan ja laskeutuvan vaatteen. Aivan kuten pienemmätkin. Painan jo lähemmäs sata kiloa, Marimekon koltun kanssa näyttäisi ehkä siltä että lähemmäs 200 kiloa. Laatukaan ei houkuttele kun tuotantoa on ulkoistettu Kiinaan niin kuin kaikilla muillakin.

Harmittaa sinänsä, suomalaista muotia on vaikea löytää 2XL-koossa ja kotimaista olisi kiva ostaa. Ostovoimaa mulla olisi, mutta minkäs teet. Shoppailen sitten Nansolla ja Peter Hahnilla, ei ole mun talous joka tilanteesta kärsii.

Vierailija
42/44 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Gina Tricot -myymälään ostamaan ihan naisellisia glämöyrasusteita.

YÄK niillekin, ovat ihan yhtä rumia vähintään mutta vaan eri tavalla. Ei minua kiinnosta mikään ällö "naisellisuus" siinä merkityksessä, mitä tuon tyyppiset halvan ja tylsän näköiset perusluntut edustavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvun psykedeelikuosi ei ole ihan tätä päivää.

Vierailija
44/44 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisnaiset käyttivät jo 70-luvulla Marimekkoa. Ei kitos.

Kun Ritva Falla oli Marimekolla, muutama talvitakki oli ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan