Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kesälomadilemma -->äijä pellolle or what?

Vierailija
19.07.2009 |

Tässä sitä taas ollaan. Kesälomaa eletään. Odotin edes pientä hengädystaukoa arjesta. Mutta mitä tekee mies. Joka päivä osaa luikerrella niin että menee milloin missäkin käymään, harrastamaan, oleilemaan. Mitään mukavaa yhdessäoloa ei tälläkään lomalla olisi yhtään, jos minä en olisi keksinyt mihin mennään ja milloin ja millä ja missä yövytään. Toisin sanoen järjestänyt kaikkea. Edes pientä ideaa ei tullut mieheltä. Voi pettymys.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on tosi ihana ja upea mies, mutta usealla ystävistäni on juuri samanlainen mies kuin sulla ap: mies joka pakoilee vastuuta, pitää naista itsestäänselvyytenä ja lapsia vain naisen "projekteina", osaa järjestää omat menonsa niin että ei tarvi osallistua iltapuuhiin tai kesälomien suunnitteluhin.

Itse annoin kenkää ajat sitten juurikin tuollaiselle!

Näin minä tekisin: kaikki etuudet mieheltä pois, eli jalkoväli lukkoon, miehen pyykit pesemättä, järjestät vain omat menot ja jätät miehen huomiotta niistä (lähdet esim. kylään jonkun perheen luo etkä edes kysy miestä). KUN asian huomaa, ettei homma luista kuin ennen, keskustellaan asiasta -tosissaan-, ja jos ei meno parane -> pariterapiaan. Jos ei suostu sinne ja muutokset käytöksessä vain väliaikaisia, KENKÄÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi