Mitä ajattelette kun näette ylipainoisen ihmisen??
Kommentit (28)
itse hoikka ja tyhmä kun tekee tällaisia avauksia. Niinpä ei se äly ja kauneus asu samassa kropassa.
Itse ylipainoisena olen sitä mieltä, että kaikki hoikat on tyhmiä ja omaan napaansa tuijottavia, ja äärimmäisen pinnallisia
Tai no joskus ajattelen, että "on tuollekin kyllä ruoka maistunut, vähän liiankin hyvin. Ettei se ainakaan mikään köyhimys ole. Tuollasen massan aikaansaaminen vaatii jo rahaa"
Ei kai läskeys siltä suojele kuitenkaan?
verrattuna hoikempi, luultavasti terveempi ja monen silmissä viehättävämpi.
Vai pitäisikö? En mieti mitään myöskään hoikan ihmisen seurassa. En vaivaa itseäni miettimällä toisten ulkomuotoa, enkä näe syytä miksi aloittaa.
t. 170cm, 62kg eli varmaan keskimittainen ja keskipainoinen
En käsitä.
Täällä kysellään jatkuvasti että mitä ajattelet nähdessäsi lihavan/laihan/lyhyen/pitkän/juoksevan/kävelevän/monilapsisen/yksi lapsisen/lapsettoman/ihan mitä tahansa -naisen. Kuinka ihmeessä te ehditte jokaisen kohdalla ajattelemaan jotain? Eikö teillä ole omia asioita ajateltavina?
Nyt uskallan esittää erävän mielipiteen. Nimenomaan se terveellinen ruoka on huomattavasti kalliimpaa kuin epäterveellinen. ( Esim. vähärasvainen liha.)
ylipainoinen voi olla täysin terve! Ei tietenkään jos puhutaan sairaalloisesta lihavuudesta, mutta kyllä ylipainoinen voi omata täysin terveen ruumiin (ja mielen).
Normaalipaino (joskin käsite on nykyisin täysin vääristynyt) on tietysti toivottavaa, vaan ei sekään takaa terveyttä.