paljonko maksaa gynekolgikäynti yksityisellä?
Kommentit (9)
perustarkastukseen olisi tarkoitus minunkin mennä.
Riippuu siitä, että missä on ja mitä tehdään. Jos täällä pks on vuositarkastus, niin helposti ottavat papan ja katsovat ultralla. Silloin saa varata noin 100e vielä kelakorvauksenkin jälkeen. Sen yli jos menee, niin sit voi olla jo jotain outoa.
Eikä tehty mitään muuta kuin poistettiin kierukka. Mielestäni oli tosi kallis!
70,- perustarkastus ja helposti menee sataseen tai yli jos otetaan papoja tms
kakkonen kävi siis Tampereella koskiklinikalla joten oletti,e ttä toi 50euroa on aika lailla keskustakaupunkihinta. Mehiläisessä vuosi sitten käydessäni oli kyllä 60e, mutta silti.
Ja kyllä multa aina kysytään, haluankno ultraa tai papaa. Ei niitä kysymättä hintaan lisätä. Mä en ota niitä yksityiseltä, koska mua seulotaan ihan perusterveydenhuollossa vuosittain - ilmaiseksi.
Seulotaanko papa/tarkistetaanko rinnat perusterveydenhuollossa kaikilta (haluavilta)?
Itse maksoin satasen kieppeillä pari viikkoa sitten, otettiin papa, rinnat tunnusteltiin.
Kutsun papaan sain itse kohta 4v sitten ja näitä kokeita on Tampereella 10v välein - tuossa ajassahan ehtii tapahtua vaikka mitä!
mutta voin vilkaista.
Olen tulossa pääkaupunkiseudulle ensi viikolla.
viimeksi kun kävin uusimasssa e-pillerit ja tavallisessa tarkastuksessa, oli lasku noin 50e josta kelakorvauksen jälkeen itselle jäi vähän päälle 40 euroa maksettavaksi.