Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kaveri alkoi tehtailemaan lapsia

Vierailija
18.07.2009 |

Sai ekan 38 vuotiaana, perään heti toisen 39 vee. Nyt odottaa kaksosia, 41 vuotta on kun syntyvät. Eli jotkut ehtii perustaa suurperheen vanhempanakin. Toki heillä on rahaa ja voivat palkata kotiapua siivoukseen ja kodinhoitoon ja voivat itse keskittyä lapsiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen sain 36v, tokan 38v ja vielä yksi suunnitteilla. Minä kyllä ihan oikeasti uskoin, etten saisi yhtään lasta, kun joka tuutista toitotetaan, kuinka hedelmällisyys laskee ja laskee kun ikää tulee. Paskanmarjat, molemmat tärppäsivät eka kierrosta. Tämä on kyllä ollut tosi suuri yllätys, luulin että raskaaksi tuleminen olisi vaikeaa.

Vierailija
2/7 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 v. Lapset 11, 8 ja 6. Ihan hirveetä. Ja joo, on rahaakin paLjon ja perusasiat kunnossa, voi kun ikävää... Siivooja käy, lapset on IHANIA! Oletko ap jotenkin katekra vai miksi tällainen aloitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs siinä, itse mietin kauan tahdonko kolmatta lasta 31-vuotiaana enää. Isommat olivat jo niin helppoja 5 ja 8-vuotiaat. Vauva-aikakin on ihanaa, mutta rankkaa saatikka jos monta pientä putkeen. Meillä tosin on ollut korvatulehduskierrettä ja koliikkia kaikilla :/

Hienoa että on vanhempia jotka jaksavat aloittaa vauva-rumban vielä n.nelikymppisinä!

Vierailija
4/7 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oikeaa puolisoa ei aiemmin löytynyt ja jos ajatus suurperheestä on tuossa iässä toimittava nopeasti. Ja toi tehtailu sana on ihan kauhee =(

Vierailija
5/7 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että on vanhempia jotka jaksavat aloittaa vauva-rumban vielä n.nelikymppisinä!

että nautin tosi paljon, että saan olla kotona. Menin lukiosta suoraan opiskelemaan, sitten töihin ja olin koko ajan töissä. Nyt on ihanaa, että saa vain olla kotona lapsia hoitamassa ja kotia hoitamassa... Ihan kuin olisi lomalla! Onhan tää sillä lailla rankkaa, että ei ns omaa aikaa ole, luen vaikka sanomalehteä niin 2v tulee siihen syliin kanssa lukemaan yms.

Mutta kun mietin, että mikä olisi se vaihtoehto jos en olisi taaperon ja vauvan kanssa kotona? Olisin töissä!

Mieluummin olen kotona! kyllä sitä taas töitä ehtii parin vuoden päästä tehdä, kun lapset menee hoitoon.

Mulla tuntuu, että ikä on tuonut henkistä kestävyyttä mukanaan, mitä ei nuorena olisi ollut. ja lapset ovat luonteeltaan rauhallisia... Kyllä sekin vaikuttaa. Eivät ole mitään vaahteramäen eemeleitä onneksi!

Ei mulla ole ollut mitään ongelmia jaksamisen kanssa, vaikka ehdin täyttää 40v ennenkuin kuopus täyttää 2v. Nyt on vielä vauva.

Vierailija
6/7 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän se toki aina omaa valintaa ole, osa ei esim. löydä sopivaa puolisoa. Hyvän miehen kun löytää, niin mikäs niitä lapsia on "tehtaillessa", huonon kanssa ei yhtään. Ja se on hyvä. Tälläkin palstalla saa lukea noita epätoivoisia ruikutuksia ihan riittävästi...

Itse olen 30-v. ja kaksi leikki-ikäistä lasta, ehkä joskus sitten vielä se kolmas vanhemmalla iällä. Eikä 40-v. ole mikään vanha vielä :D

7/7 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se ei miehillä ole niin tarkkaa.

Lisääntyä ehtii myöhemminkin.

Minun mieheni tulee vasta 47v eka kerran isäksi ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi