Martina näyttää, että ei ole pakko lihoa sotanorsun kokoiseksi
Ei se lapsi sitä läskiä tarvitse, ei ole pakko alakaa syödä päättömästi. Siitähän tulee vain sairauksia, sokeritautia yms.
Kommentit (55)
liikuntaj ja ruokavalio tekee ihmeitä, vaikka olisi raskaanakin
Ettei tarvitsisi kapakassa tapella ja toisille soitella uhkaussoittoja.
ihmisella menee erilailla nuo lihomiset. Esim. minä olen kolme lastan synnyttänyt ja eipä tuota painoa ole tullut koskaan liikaa. Viimeisestä tuli vain 5kg. Hoikka olen ja normaalipainoinen ja olin ennen raskauttakin.
muutamassa kuukaudessa 25 kg. Kyllä se on hormonitoiminnasta kiinni.
t: se alkupään vastaaja, jolla 5-7 kg ja 21 kg
jokaisesta syönyt samalla tavalla.
Ps. toisilla nyt vaan on enemmän hormonitoimintaa kun toisilla.
"Ei se hormonitoiminta vaikuta nesteen kertymiseen."
Voi pöljä, miten huono tietämys ihmisillä on fysiologiastaan. Estrogeeni, jota raskausaikana on naisen kropassa paljon, vaikuttaa nimenomaan nestetasapainoon ja kerää nestettä. Se yhdistettynä kasvavaan kohtuun, joka painaa verisuonia ja heikentää imunestekiertoa-turvotus on todennäköistä viimeistään raskauden lopulla.
Siis tossa yhdessä vastauksessa äiti oli onnellinen kun vauva oli siro 2480g siis keskonen ?
Eli kysehän on siitä, etteikö voisi näyttää kauniilta raskaana. Ei siitä, paljonko niitä kiloja tulee, miten iso on maha. Vaan siitä, että hyväksyy ne uudet muodot, kurvit ja kasvavan vatsan.
Itse olen aina raskaana tuntenut itseni erittäin kauniiksi, seksikkääksi ja naiselliseksi.
Ekas raskaus paino nousi 50kg -> 70kg, toisessa 55kg -> 70kg. Olen nyt kolmatta kertaa raskaana, ja oikein innolla odotan kasvavaa mahaa, kasvavia rintoja ja naisellisia muotoja. Olen 165cm pitkä, ja luulen että tuo 70kg on vaan minulle se juurikin oikea loppupaino raskanaana. Nyt tosin en ole herkutellut niin paljoa, ei vaan maistu.
Raskaana oleva nainen on kaunis, ja seksikäs, jos siltä itsestä tuntuu. Ei se ole niistä kiloista kiinni.
Nauttikaa naisellisuudestanne, ja naiseudestanne, eläkää onnelista elämää kiloista huolimatta. Jos on hyvä, tervellinen olo, ei ne kilot merkitse mitään.
Tiedättekö, mikä vaikuttaa hormoneihin? No se mitä ihminen syö ja juo.
äidin koko. Anna mun kaikki kestää. Toivottavasti Martinalla sujuu loppuraskaus hyvin. Jos isoja ongelmia ilmenee, tusin on enää tärkeintä saada itsensä pienikokoiseksi vauvan syntymän jälkeen.
niin tarkoittaako se että "äidiksi tulemisessa tärkeintä on äidin koko"? Anna mun tosiaan kaikki kestää. Voi sitä omistautua vauvalle ja äitiydelle ilman lihomistakin, viehän se jatkuva jääkaapilla ravaaminenkin aikaa perheeltä jos aletaan oikein saivartelemaan.
Todella, vaikka ei halua lihoa tuhottomasti vaan haluaa syödä terveellisesti, se ei tarkoita sitä, että se olisi vaarallsista vauvalle.
niin tarkoittaako se että "äidiksi tulemisessa tärkeintä on äidin koko"? Anna mun tosiaan kaikki kestää. Voi sitä omistautua vauvalle ja äitiydelle ilman lihomistakin, viehän se jatkuva jääkaapilla ravaaminenkin aikaa perheeltä jos aletaan oikein saivartelemaan.
Kuolemisen riskistä puhumattakaan. Huoh! Kyllä näiltä kasvattajilta on tulossa helmi sukupolvi kantamaan vastuuta :(
vaikkei ne yksin saa lihomaan. Mulla tuli ekasta 17kg ja toisesta nippanappa 10kg ja välissä ehdin palautua hyvin omiin mittoihin ja kiloihin. Ja ihan samaa "roskaa" söin, samaa työtä tein ja ihan samalla lailla liikuin.
itse tullut kahdessa raskaudessa molemmissa +25kg(puolustettakoon että tuosta oli varmaan kymmenisen kiloa turvotusta) kun söin ihan mitä tahdoin. nyt kolmannessa raskaudessa päätin, että en jaksa taas sitä laihdutusrumbaa synnytyksen jälkeen joten syön terveellisemmin. kas kummaa, rv 28 ja +1,5kg. eli ei mitään hormoneihin viittaavaa vaan ihan omaa tyhmyyttä on tullut syötyä liikaa. heti kun jätti joka päiväisen herkuttelun pois ja siirtyi korkeintaan kerran viikossa olevaan karkkipäivään, kiloja ei ole tullut yhtään liikaa.
Mielestäni jokaisella on oikeus nauttia raskaudesta ja syödä hyvin ja vaikka vähän liikaakin jos tahtoo mutta ihan turha millään hormonitoiminnalla sitä lihomista perustella kun se ei liity asiaan mitenkään.
Käy todella sääliksi syntymätöntä vauvaa, jo nyt. Toivottavasti äiti tajuaa nyt vihdoin ryhdistäytyä ja ottaa vastuuta käyttäytymisestään edes vauvan takia.
Aina naiset on toisia ulkonäöstään nokkineet jostain kumman syystä. Miehet ei sitä harrastakaan... Ja sitten edes odottava äiti ei saa olla rauhassa sellainen kuin on ja nauttia raskaudestaan. Raskaanakin pitäisi näyttää sopivan hehkeältä ja pienivatsaiselta. Ja suurin ylpeyden aihe lapsen synnyttyä on, että mahtui viikossa vanhoihin farkkuihin. Eikö siinä vaiheessa olisi luonnollista olla ajatukset enemmän lapsessa ja muuttuneessa tilanteessa kuin jossain noin hirveän pinnallisessa kuin omat mitat? Sitä ehtii myöhemminkin ja miksi pitää ehtiä? Annetaan kaikkien kukkien kukkia.