Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävimme eilen asuntoesittelyssä:(

Vierailija
05.07.2009 |

Olemme etsineet jo jonkin aikaa sopivaa taloa, eilen kävimme parissa asuntoesittelyssä ja toinen talo oli kaikinpuolin juuri meille sopiva: kaunis tontti, kaunis talo, hyvin remontoitu ja hintakin ok. Mutta heti kun astuin ovesta sisään tuli aivan karmea tunne, ikäänkuin olisin nähnyt painajaista vaikka talo siis oli ihana. En olisi ikimaailmassa mennyt esim. yksin yläkertaan, siinä vaan oli jotain todella pelottavaa vaikka en säikky olekaan. Mies ja lapset tykästyivät taloon eivätkä käsitä mun pahaa tuntemusta, itsekään en ole koskaan moista kokenut. Mies on minuun hermostunut ja tahtoisi jättää heti huomenna tarjouksen minä taas saan kylmiä väreitä ajatuksestakin siihen upeaan mutta jotenkin niskavilloja nostattavaan taloon muutosta. Käytiin siellä vielä iltapäivän toisessakin näytössä ja sama tunne iski..huh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli hirveän paha aura tuttavan vauvasta?

Suosittelen hoitoon hakeutumista!

Vierailija
2/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kämppä on ihan homeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taloa kannata ostaa jos tuolta tuntuu. sAat vaan turhaa ahdistusta itsellesi.

Vierailija
4/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ole mitään yliluonnollista kokenut enkä usko kummituksiinkaan mutta järkyttävä tunne siellä tuli enkä voi kuvitella siinä talossa nukkuvani, nyt on kauhea olo jos sen takia jää unelmatalo ostamatta. Mies ja lapset suuttuvat ja suutun kai itsekin itselleni, silti en tahdo asua siellä:(

Vierailija
5/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ikinä voisit siellä nauttia kotona olostasi. kyllä te jonkun toisenkin kodin vielä löydätte, joka tuntuu paremmalta. miehesi pitää kunnioittaa myös sinun tuntemuksiasi, vaikka hän tuota taloa haluaisi. kyllä niitä myytäviä taloja on monia muitakin.

Vierailija
6/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastaiset kaikista ostamistani asunnoista; on aina tullut heti tunne, että tämä on minun/meidän uusi koti. Aina olen tuohon intuitioon luottanut ja se on kannattanut.

Vierailija
7/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässä talossa ei tule olemaan hyvä asua. Kyllä intuitioon kannattaa uskoa.

Jos intuitiosi näin sanoi, niin pysy kannassasi, kyllä te löydätte kumpaakin puhuttelevan kodin aivan varmasti!

Ethän sinäkään yrittäisi puhua miestäsi ympäri, jos tämä ei pidä asunnosta.

Vierailija
8/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa sama juttu, asunto on loistava ja viihdymme.

En ostaisi, jos tuntuu väärältä.

Vierailija
9/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä taidan vaan pitää pääni vaikka tästä riitaa tulee, mies vaan niin kovasti haluaisi talon ja ymmärrän toki häntä, ilman tuota tunnetta olisin itsekin innoissani ja toisen puheet kauheasta tunteesta tuntuisivat käsittämättömiltä upean talon rinnalla. Toivottavasti löytyy pian vielä parempi ja tämä episodi unohtuu. T.Ap.

Vierailija
10/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paritaloa ostaessani epäilytti aikoinaan vähän. Olisi pitänyt kuunnella innosta huolimatta fiilistä, toinen puolisko talosta tahtoi unohtaa maksaa laskujaan, myös niitä yhteisiä jotka hänen piti hoitaa. Nyt jo olemme aikoja sitten päässeet uuteen kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi