Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntovaunun vetäjät, millä fiiliksillä matkustatte teiden tukkona?

Vierailija
18.07.2009 |

Ottaako se päähän vai nautitteko siitä, että peräänne kertyy ohittamaan pyrkiviä kanssa-autoilijoita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se asuntovaunuilijoiden vika ole, jos suurin osa suomalaisista on niin kusipäisiä, että vaarantaa muun liikenteen tuon minäminä-asenteensa vuoksi.

Ja kyllä minäkin voisin matkalaukkuelämän sijaan ottaa ne kaapit, jääkaapin ja wc:n ihan mielellään, eihän siellä vaunussa muuten tarvitse muhia.

Vierailija
22/27 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne mua pahemmmin edes ärsytä. Meen ohi heti kun on turvallista ohittaa. Motarilla pääseen helpostikin ja melkein heti ohi. Jos nyt joskus pitää vähän kauemmin ajaa karavaanarin takana, niin eihän sille mitään voi, ajetaan ja mennään jossain vaiheessa ohi. Helppoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen lomalla yleensä jonnekin ja sinne jään ja löhöän, kunnes loma loppuu ja sitten takaisin. Ei ole mitään jatkuvaa pakkaamista mitä muut täällä tuntuu hartaasti harrrastavan. Sitä paitsi turha yrittää glorifioida sitäkään puolta niistä tukoista. Kyllä sinnekin pitää tavarat raahata ja sieltä myös ulos. Ulosteita myöden.

Vierailija
24/27 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä tien päällä jatkuvasti rekkojakin, joita joutuu ohittamaan. Vaunut on pieni haitta niihin nähden. Rekat on paljon pitempiä ja vaikeampia ohittaa, koska niiden takaa näkee huonommin. Ja vaunut on liikenteessä vain kesäisin. Rekat on häirönä ympäri vuoden.

Vierailija
25/27 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei meille tulisi mieleenkään hankkia omaa. Siksi vuokrataan, ja sekin maksaa viikolta jo aika lailla. Ei oo köyhien hommaa.

Vierailija
26/27 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyisin jos 4 viikkoa pelkästään löhöisin, ja kyllä lapsetkin nauttii nähdä erilaisia paikkoja, ja huvipuistoista ja vesipuistoista ja välillä taas maaseudun rauhasta ja järvimaisemista. On aika eri asia pakata ja purkaa 2 viikon aikana 1 kerta tai 10 kertaa. Mökkilomat on sitten erikseen.

Mä meen lomalla yleensä jonnekin ja sinne jään ja löhöän, kunnes loma loppuu ja sitten takaisin. Ei ole mitään jatkuvaa pakkaamista mitä muut täällä tuntuu hartaasti harrrastavan. Sitä paitsi turha yrittää glorifioida sitäkään puolta niistä tukoista. Kyllä sinnekin pitää tavarat raahata ja sieltä myös ulos. Ulosteita myöden.

Vierailija
27/27 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koppia hinaava karavaanari sitä jonoa tee vaan ne juntit jotka jäävät siihen perään olemattomilla turvaväleillä.

Itse toki pääsen moisista ohi kevyesti koko jono kerrallaan jos on tarvis. Ja minähän tulen siihen väliin vaikka yrittäisitte raukat estää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi