Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rasismista

Vierailija
20.06.2009 |

onko teillä kokemusta, rasismista? jos olette saaneet lapsen ulkomaalaisen kanssa ja oma perheenne on niin rasisteja etteivät halua nähdä lapsenlasta, teitä? jopa niin pitkälle meni ettei halunneet koskea lapseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on afrikkalaista verta. Yleensä ennakkoluuloisimmat ovat olleet vanhempia herroja. Huutelevat humalassa nekrua. Yleensä ottaen ja useimmiten suhtautuminen on yllättävän hyvää.

Vierailija
2/5 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa sukulaisistani eivät ole koskaan nähneet lapsiani vain siksi kun eivät voi hyväksyä,että heillä on afrikkalainen isä. Eipä se meitä häiritse, nuo sukulaiset ne noloja ovat ja heidän menetys! Onneksi mieheni suku on niin iso ja täynnä ihania ihmisiä, joten tätejä, setiä ja serkkuja lapsilla riittää, vaikka suomalaiset sukulaiset eivät halua tuntea. Vanhempani tietävät, jos he olisivat edes alussa reagoineet vastaavasti, he eivät olisi kuulleet enää minusta, joten onneksi he olivat sen verran järkeviä ja huomasivatkin,että lapselapset ovat tuoneet heidän elämäänsä niin paljoa iloa,josta tuskin osasivat aiemmin edes uneksia.

Jos joskus joutuisimme tilanteeseen,että nämä tyhmät sukulaiset osoittaisivat avoimesti ajatuksensa meille, haistattaisin heille ****** päin näköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ylpeä ja helpottunut siitä, että mun sukulaiseni on todella fiksuja. Tavallisia maanviljelijöitä ja putkimiehiä nekin on kaikki mutta todella suvaitsevaisia ovat olleet.

Vierailija
4/5 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ylpeä ja helpottunut siitä, että mun sukulaiseni on todella fiksuja. Tavallisia maanviljelijöitä ja putkimiehiä nekin on kaikki mutta todella suvaitsevaisia ovat olleet.

Minulla taas nämä pahimmat rasisti-sukulaiset ovat akateemisia nenän nyrpistelijöitä, mutta en ole todellakaan menettänyt mitään,vaikka emme ole nähneet 10 vuoteen.

t.3

Vierailija
5/5 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tavannut minua yli kymmeneen vuoteen koska ei hyväksy lapsiani. Lasten isä ei tosin ole ulkomaalainen mutta toisesta kulttuurista kuitenkin. Samoin joidenkin uusien tuttujen kanssa on käynyt niin että tapaamiset loppuu lyhyeen kun näkevät lasten isän tai kuulevat esim. sukunimen josta vetävät johtopäätöksiä...Mutta pidän sitä ihan heidän tappionaan, onneksi suurin osa ihmisistä on suvaitsevia ja fiksuja.