Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olette laittaneet rahaa vastasyntyneen vaatteisiin? Eka lapsi

Vierailija
17.07.2009 |

ja muihin pieniin vauvatarvikkeisiin (ei vaunut, turvakaukalot,sängyt, yms)?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyspakkaus + 3-4 kpl 56-60cm bodeja ja potkareita riittää.

eli jos 4 bodya ja 4 potkuhousuja.. ja uutena maksaa 5-6e/kpl. 8x5.

huuto.netistä saa hienoja melkein uusia vaatteita 0-2eurolla.

Vierailija
2/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei taidettu ostaa kuin pari bodya.

Vaihdettiin vanha tietsikka pinnasänkyyn ja syöttötuoliin. Saatiin käytetyt turvakaukalo ja vaunut sukulaisilta. Sekä kamala läjä vauvan vaatteita, muutenkin kaikki toi tuliaisksi vauvan vaatteita. Lisäksi oli äitiyspakkaus.

Ostin kirpparilta sellaisen vauvan jumppalelun, jonka alla vauva makaa ja siinä roikkui kolme hahmoa. Ei maksanut paljoa.

Rattaat ostettiin myöhemmin käytettyinä. Maksoivat muistaakseni 200mk. Lisäksi rintareppu ja rintapumppu ja myöhemmin kantorinkka ja muovinen vauvakeinu.

Korkeintaan 1000mk laitettiin vauvan tarvikkeisiin ja vaatteisiin ekan vuoden aikana.

Me ei oltu köyhiä vaan lähinnä pihejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan järkysti, valitettavasti. sitä meni jotenkin sekaisin kun odotteli vauvaa. pelkästään vaatteisiin meni tuhansia euroja.

Vierailija
4/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kokopotkarin ja 2bodya ostin kirpparilta etukäteem. En muuta.

Sitten lapsen synnyttyä lisäksi 4klp tuttipulloja kun imetys ei onnistunut.

Muuten pärjättiin äitiyspakkauksella ja tutuilta saaduilla vaatteilla yms tavaroilla.

Vierailija
5/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteisiin 62cm olen laittanut varmaan 300€ vaikka toinen lapsi kyseessä. Äitiyspakkausta en ottanut, kirpparilta olen niiden parhaimmistoa ostellut. ap

Vierailija
6/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostin vaunuihin, koska pidän liikkumisesta. Päivittäin kilometrejä kertyy, joten tämä satsaus on kannattanut.

Bodeja ostin itse kahdet, 50 senttiset. sukulaiset, ystävät ja tuttavat ovat tuoneet aivan valtavasti vaatteita. Osaan olen käyttänyt vain kerran...

Vierailija
7/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista tiedän saavani lähes omani pois kirpparilla tai huutonetissä. Ja sukulaiset tuovat aina vääränvärisiä tai kokoisia vaatteita, jotka jäävät käyttämättä.

Vierailija
8/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaen huomioon käyttö-ajan. Vaatteet ei kuitenkaan mene älyttömän kauan, vaan jäävät suht nopeasti pieneksi tosin meillä 56 cm käytettiin vielä noin 2 kk ikäisenä

Vierailija
9/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen täyttää kohta 6 kk ja ainakin tonni on mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi