Lue keskustelun säännöt.
G: vituttaako?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koko päivän on ollut pinna kuin viulun kieli. Kun pääsin töistä kotiin niin sit helvetti repes ja vitutus ei enää ees pysty kuvaamaan tän hetkistä mielialaa. Enemmänkin raivosairas.
=)