Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Amadeus laulaa kakkosella... mun musiikkikorvani on
17.07.2009 |
varmaan jotenkin huono. Minusta tuo on kamalaa...
Kommentit (3)
että on vielä poikanen, vaikka onkin ollut esiintymässä koko ikänsä. Hiomaton timantti silti. Noista esiintymismaneereista pitäis päästä myös eroon ja joku vois stailata vähän.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pystyy kehittämään sen käyttöä paljon, kun käy nyt Jyrki Niskasen laulutunneilla. Käden käyttöä voi vähentää, muuta stailausta ei tarvitse. Pysyköön juuri sellaisena luonnonlapsena, joka nyt on.
Alue: Aihe vapaa
Tosin en kehtaisi antaa suomalaisen sukunimen kanssa. Ja taitaisi olla aika vaativa nimi myös. Suomessa 163 miestä on saanut Amadeuksen nimekseen.