Avioeroamme odotetaan kieli pitkällä
Olen vuotta vanhemman serkkuni kanssa ollut hyvin läheinen ja olemme usein kuin paita ja peppu. Vuoden ikäero tekee osaltaan sen, että asiat elämässämme tapahtuvat vuoden viiveellä toisesta. Osa lienee taas ihan sattumaa.
Rippijuhlat ja yo-juhlat olivat peräkanaa jo ihan luonnollisista syistä. Minä aloin seurustelemaan vuoden myöhemmin, menimme kihloihin vuoden myöhemmin, naimisiin vuoden myöhemmin ja tulin jopa raskaaksi vuoden myöhemmin kuin serkkuni. (Ei nämä nyt ihan tasan vuoden myöhemmin ole olleet, mutta melkolailla kyllä.)
Sukulaisemme ovat aina naureskelleet tälle ja sitä vitsailua olen saanut kuulla paljonkin. "X teki nyt sitä, sinäkö sitten vuoden perästä?"
Nyt kuitenkin alkaa huumori loppua... Serkkuni nimittäin erosi miehestään jokin aika sitten ja jälleen samat kyselyt ja naureskelut. Muutaman ensimmäisen kuukauden ne jaksoivat huvittaa, mutta kohta tulee vuosi serkun avioerosta täyteen ja mylly vain kiivastuu. Kysellään avioehdosta, eikö paperit ole vieläkään vetämässä, otammeko yhteishuoltajuuden jne.
Kun olen sanonut, että vitsi alkaa olla kulunut ja me emme ole eroamassa, niin osa sanoo että "Älä puhu paskaa!" ja osa taas kieltää suuttumasta leikistä.
Hermo menee! Onko muilla vastaavaa? Kun välejäkään en haluaisi lyödä poikki...
Kommentit (3)
"Hahhah! Enhän minä saanut sitä klamydiaakaan, joka hänellä on ollut jo vuosia. Herpeksestä puhumattakaan. Haavaumat ovat kuulemma kipeitä ja varsin kiusallisia. Hehheh!"
niin anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos,,entä jos serkkus kuolis?