Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkätukkaiset pojat on kauhean näköisiä

Vierailija
16.07.2009 |

Minulle ainakin tulee ensimmäisenä mieleen, että eikö perheessä ole varaa käydä parturissa tai onko äiti masentunut tms kun ei jaksa huolehtia lapsen siististä ulkonäöstä. Meillä käydään kerran kuukaudessa parturissa. Jos poika haluaisi kasvattaa pitkän tukan, minä en sallisi sitä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no lyhyemmät, kun hartioille :P

meilä 1,5 vuotiaalla pojalla alkaa olla liian pitkä tukka. Pitäis leikkauttaa

Vierailija
22/29 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin nyt on kyllä to-del-la ylikasvanut...epäsiisti ja varmana kutittaa silmiäkin, mutta minkäs teet kun ei leikkaaminen onnistu. 2-vuotias on aika nopea jaloistaan ja paikoillaan pitäen silmavaurioiden vaara olisi aika suuri, sen verran pyörii pää...että odotellessa, josko saisi leikata...pitäisköhän laittaa ponnari? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suloinen pitkätukkainen poika.

Hiukset puoleen selkään ja mukavasti kiharalla.

Poika on itse halunnut pitkät hiukset ja mielestäni tekevät hänestä persoonallisen näköisen.Juuri omanlaisensa :)

Itselleni tulee näistä tällaisista aloituksesta mieleen,että kyllä meillä täällä Suomessa taitaa asiat sittenkin olla aika hyvin,kun energiaa kannattaa käyttää siihen millaiset hiukset toisten lapsilla on.

Jokuhan voisi pohtia vaikka sitä miten terveyspalveluita voistaisin kehittää taikka miten ne masentuneet äifdit saataisiin mahdollisimman varhaisessa vaiheessa tuen piiriin.

Mutta mieti sinä hiuksia...

Vierailija
24/29 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mohikaani on hiustyyli, googleta vaikka, :D itselles

Vierailija
25/29 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikuisella miehellä seksikäs ;)

Meidän molemmilla pojilla on pitkähköt tukat...ei missään nimessä mitään tyttö-tukkia vaan surffitukat. Toisella tosi kihara ja toisella aiaks suora. Molemmille sopii hyvin. Niitä kyllä leikataan usein, mutta kasvu on niin vauhdikasta, että pian saa taas leikata.

Minusta taas kaikista kauheinta on jos pienellä pojalla on koneella ajeltu tosi lyhyt tukka...yök

Vierailija
26/29 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkätukkaiset murkut on yleensä kauhean näköisiä, kun se tukka on niin rasvainen...!

Mutta mun mielestä taas pitkähkö-tukkaiset alle 3v:t on vaan suloisia. Ei voi mitään, se tyyli vaan vetoaa minuun.

Itselläni on 1,5v poika jolla alkaa olla pitkä(hkö) tukka, kihara vieläpä. YHDEN kommentin olen saanut että leikkaa nyt hyvä ihminen, tytöksi vielä luulevat! Muut vain ihastelevat miten soma poika, ihanat hiukset. En vain tosiaan millään raaski leikata, koska pidän niistä hiuksista niin kovasti. Eikä ne tuossa iässä vielä itseään haittaa - ei se vielä edes tiedä mikä on poika tai tyttö. Ja autot on ainoa mikä kiinnostaa, että ei ole muuten tyttömäinen. Vaikka välillä (hui!) pistän sille jopa punaisen paidan vielä pitkän tukan lisäksi - mun mielestä se vaan sopii sille, eikä tummanpunainen ole edes mitenkään tyttömäinen väri nykyään..

Ja ei, en toivonut tyttöä, en todellakaan. Toivon että seuraavakin lapseni olisi poika. Kuten salaa toivoin tästä ensimmäisestäkin.

Vierailija
27/29 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen venäjän lastenkodit tai keskitysleiri. Ei voi mitään.

Vierailija
28/29 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen venäjän lastenkodit tai keskitysleiri. Ei voi mitään.

Arvostan ammattilaisen työtä hiustenleikkauksessa. Leikkauksen pitää olla siisti ja taidokkaasti tehty. ei missään nimessä mikään millin sänki.

Vierailija
29/29 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkätukkaiset murkut on yleensä kauhean näköisiä, kun se tukka on niin rasvainen...!

Etenkin metalliväen keskuudessa nimenomaan PUHDAS ja HOIDETTU pitkä tukka on ylpeys niin murkuilla kuin aikuisillakin.

Rasvalettejä pidetään säälittävinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän