Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkopoli

06.04.2009 |

Kyselin samaa jo synnytys-palstalla, mutta koska siellä on niin hiljaista niin ajattelin kysyä täälläkin.

Pelkopolilla käyneet: onko käynnistä ollut hyötyä? Itselläni on aika ensi viikolla ja nyt oli paikallislehdessä juttu erään järjestön tarjoamasta valmennuksesta, jossa sairaalan valmennus teilattiin 15-20minuutin hyödyttömäksi käynniksi. Odotanko siis liikoja, jos toivon, että käynnistä olisi oikeasti apua pelkoihini? Pelkään myös keisarinleikkausta, joten en ole vain hakemassa leikkauspäätöstä, vaan haluaisin oikeasti jotain apua pelkoihini.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lopulta tuli myös suunniteltuun sektiooni naistenklinikalla. PElkäsin kuten sinäkin sektiota, ja hänen läsnäolonsa ja oikea ajoitus tapahtumapaikalle auttoi kyllä viemään huomiota itse toimenpiteestä. Alunperin tarkoitus oli synnyttää alakautta, mutta se ei ollutkaan mahdollista. Pelkokätilöstä oli mielestäni hyötyä.

Vierailija
2/2 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä olen kokenut siitä hyötyneeni. Itsellä takana huonoja hoitokokemuksia ekasta ja kolmannesta synnytyksestä, ja on helpottanut paljon käydä niitä ammatti-ihmísen kanssa läpi, ihan ajan kanssa.

Sype-käynnit on hyvin yksilöllisiä, erityisesti ne kätilön vastaanotot, eli siellä voidaan jutella, tutustua tiloihin, hoitovälineisiin yms. mitä nyt itse koet tärkeäksi ja mikä sun mielestä on olennaista. Mulle tarjottiin mahdollisuutta myös psykiatrisen sairaanhoitajan tapaamisiin, niitä en katsonut tarpeelliseksi, helpotti paljon kun sekä kätilö että lääkäri myönsivät ihan suoralta kädeltä että on hoidettu tosi tosi huonosti.

Sairaalan tutustumiskäynti ja valmennus on ihan eri juttu kuin sype-käynti. Se on sellainen vierailu, jossa vilkaistaan tiloja ja kerrotaan talon käytännöistä. Mutta kyllä niistä sype- käynneistä oikeasti on apua, niiden määrää ei ainakaan meillä edes ole rajoitettu mitenkään vaan käydään niin usein kuin on tarpeen. Varsinkin jos kerran haluat synnyttää alakautta, suosittelen ehdottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi