Miksi tässä talossa on niin paljon lastensänkyjä? (ov ja ol)
http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=apartm…
Miksi tuossa yhdessä huoneessa on hirveästi lastensänkyjä? Ja kummallisinta mielestäni on myös se, että muistan nähneeni n. puoli vuotta sitten samalla alueella toisenkin myynnissä olevan talon jossa IHAN SAMANLAISET ja yhtä monta sänkyä yhdessä huoneessa. Ihmettelin jo silloin.
juu, mulla on liikaa aikaa ihmetellä tällasia. :D
Kommentit (30)
Mä muistan päivitelleeni samaa asiaa kans silloin. Nyttemmin on tullut mieleen, että entäs jos tuossa asustaa pph. Voisi hyvinkin olla pinnikset selityksenä sille.
Ihan normaali hinta pk-seudun kodille. Harmi vaan. :(
että onneksi asutaan kaukana Helsingistä! Nimittäin meillä keskiluokan perheellisillä ei kyllä ikinä olisi varaa asua okt:ssa siellä päin! Huh -siis hinta 449 000 euroa 100 neliön uudehkosta talosta??? Onko tämä hinta jotenkin hurjan korkea, vaan ovatko hinnat oikeasti tuollaisia? Me asumme täällä "maalla" 40km Tampereelta 175 neliötä ja 2006 rakennettu talo...Ollaan tähän mennessä maksettu 220 000 euroa tontteineen ja autotalli vielä tekemättä.
Miksi kukaan ei päivittele sitä, että keittiössä on roskikset ihan siinä lattialla kulkuväylällä tiellä? Ne valkoiset metallitörpöt.
Sängyt kyllä lähtee omistajien mukaa kunhan muuttavat, mutta jääkö keittiöön mitään roskista. Heti pitää uusien omistajien tehdä keittiöremppaa!
Itse kummastelen eniten sitä, miten voi olla noin puhtaanvalkeaa, kun ilmeisesti on pieniä lapsia. Ei toimi meillä :)
Sängyt on samassa huoneessa tietenkin siksi, että lasten nukuttaminen on paljon helpompaa. Iltasatu yhdessä huoneessa ja kaikki nukkuu.
Minustakin kaunis koti. Meille tosin aivan liian pieni. Muutimme juuri rakentamaamme ja neliöitä reilu 200. Ja myöskin on vaaleaa, vaikka onkin lapsia :)
Sängyistäpä en osaa sanoa,kun en tunne perhettä.
Kaikkea te ihmettelettekin.
tuo talo on mielettömän ihana sisältä, mutta meillä ei toimisi näiden tahmaräpylöiden kanssa, tosi kauniisti sisutettu, ja varmasti heillä on monta pientä, ja siitä syystä monta sänkyä, kaksi syöttötuoliakin oli..
Ulkoa ei ihan minun makuuni tuo talo, mutta ottaisin vaikka heti, jos saisi järkevään hintaan, tuohan on ihan tolkuton, tosin ymmärrän, että tuonhan ne voi tuollapäin suomea maksaa, onneksi asun monen sadan kilometrin päässä..
ei varmaan ole pyykkiä keittiössä kun kh-huoneessa näytti olevan useampi samanlainen roskis myös.
Jos on kolme makkaria, ja yksi niistä on vanhemmille, niin neljälle lapselle jää kaksi.
Toinen nukkumahuoneeksi ja toinen leikkihuoneeksi. Ei neljä lasta ole mikään harvinaisuus.
33. Veikkaan että niissä "roskiksissa" on vaikka pyykkiä.
Eikö tässä ole vain talo myynnissä? Ei nuo sisustukset. Vaaleat pinnat on helpompi sitten jokainen itse sisustaa mieleisekseen.
Talosta itsestään voisin sanoa, että on aika nuukasti kalustettu. KHH:ssa ihan liian vähän kaappeja. Tuo Tason alapuolella oleva peltitörppöhässäkkä on tosi epäkäytännöllinen. Kunnollisilla metalliristikkokoreilla varustetut kaapit olisivat paljon paremmat. Keittiöstäkin näkee että on nuukasti kalustettu. Esim. liesi ihan liian reunassa. Jos ajatellaan taloon jäävää "sisustusta", niin hinta on aika korkea. Monenlaista puutetta löytyy.