Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karvoista vielä.

Vierailija
16.07.2009 |

Olen mielenkiinnolla seurannut tätä karvakeskustelua, ja ihmettelen, että millainen karvoitus on ihmisillä, jotka NYPPIVÄT alapääkarvansa? Meikäläinen jos lähtisi nyppimään, niin menisi ikä ja terveys. Itselleni en ole vielä sellaista tuotetta löytänyt, jolla saisin siedettävää jälkeä aikaiseksi ilman sänkeä ja näppyjä (siis bikinialueella). Joku Veet on täysin turha tuote, saako joku sillä muka jotain pois? Siistin paikkoja sääriä, kainaloita ja bikinirajaa, mutta kyllä se työlästä on.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinseteillä nyppijät lukeutuvat ihmisiin, joilla on liikaa vapaa-aikaa tai sitten tooosi harva karvasto etupyllyssä.

Vierailija
2/4 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne muutamat karvat jotka ei vahalla irtoa voi nypätä pinseteillä irti.

On kyllä liikaa vapaa-aikaa sellasella ihmisellä joka jaksaa nyppiä koko värkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin ylähuuleeni (siis ihan naamavärkissä) Veetin lämminvahaliuskoja. Joita siis kämmenessä lämmitetään. Lopputuloksena kauhea tahma huulen päällä karvojen lisäksi. Ei siis irrottanut. Tosin naamakarvat eivät onneksi yhtä "jouhekkaita" kuin pimperokarvat.

Vierailija
4/4 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veetin kuumavahaa (sitä purkissa olevaa). Ohjeissa sanotaan ettei jalkoväliä sillä sais vahata, mut mulla on ainakin toiminu.

Kannattaa eka saksia karvat aika lyhyiksi ettei tuu sotkua ja vaha+karvakönttejä.

Käytä niin kuumaa vahaa kuin pystyt ja vähän kerrallaan. Venytä iho kireäksi, levitä vaha, laita liuska päälle (silittele ihoon kiinni) ja riuhtaise liuska irti. Vaatii aika paljon totuttelua, ei tunnu mitenkään mukavalta aluksi mutta siihen kipuun turtuu kyllä.