Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "vittuilee" vauvalle ja hermostuu

Vierailija
16.07.2009 |

meillä on sellainen tilanne, että miehellä menee aika äkkiä hermot, kun vauva kitisee eikä ole tyytyväinen mihinkään. vauva tekee hampaita joten itkua riittää. samoin on allerginen. esim. mies saattaa matkia vauvalle vauvan kitinää "veemäisesti". mulla alkoi hälytyskellot soida päässä ja sanoin että nyt lopetat, anna se vauva mulle sitten jos et kestä. samoin monesti jos on hankala päivä niin mies sanoo mustalla huumorilla että "abortti, abortti" tai "laitetaan postimerkki otsaan ja viedään postiin"... allergia-asiat joudun selvittelemään yksin. olen yksin tehnyt ruokavaliosuunnitelmat jne. ja juossut lääkärissä. miehellä ei tunnu olevan kiinnostusta kun kerron allergioista jne..

Mieheni usein puhuu mulle myös vähän töykeästi, sillä tavalla "kuittaillen". On kuulemma juurtunut lapsuudenkodista tuo tapa.

Meneekö teidän miehillä hermot heti kitinään? En varmaan uskalla enää toivoa lapsia, sillä tämä meidän vauva on kuitenkin ollut helppo siihen nähden mitä muilla on ollut. vauva herää vain kerran yössä (on 8kk) ja näin on ollut 2-kuisesta asti. eli ei mikään superhuutaja ole.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha näitä tämmöisiä juttuja on täällä pohtia. Arkijärkikin sanoo, ainakin aikuiselle ihmiselle, että omasta vauvasta, joka on avuton, pitää pitää huolta ja hoivata parhaan kykynsä mukaan.

Ota nauhalle miehesi irvailtu ja näytä ne hänelle. Kerro etukäteen, että tulet tekemään näin, jos irvailut ei lopu. Ei aikuinen ihminen puhu toiselle tuolla tavalla.

Vie miehesi neuvolaan ja näytä siellä nauhoitus. Minä en kyllä olisi päivääkään enää tuommosen turjakkeen kanssa. Kerroit että on hyvä isä hyvänä päivänä. Seli seli.

Vierailija
42/45 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalta ja tyhmältä mieheltä vaikuttaa, varsinkin kun hänellä ei näköjään ole ollut edes itsetuntemusta ja sairaudentuntoa, kun on mennyt lapsen tekemään. Tervepäinen lyhytpinnainen ihminen taatusti tietää oman persoonansa, eikä todellakaan mene hankkimaan niitä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiba

Vierailija
44/45 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiba

Kannattaisiko keksiä joku muu harrastus kuin näiden ikivanhojen ketjujen nostelu?

Vierailija
45/45 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksisks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi