Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä tapaa mukavia ja hyvännäköisiä miehiä..

Vierailija
16.07.2009 |

Onko teillä vinkata paikkaa netissä?

Haluaisin hyvinpukeutuvan, fiksun ja iloisen toisen huomioon ottavan miehen joka on vielä komea.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmen lapsen siivoja-yh Konalasta.

Vierailija
2/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä niitä fiksuja naisia ainakaan ole ja olen kyllä koulutettu että silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä huippupaikka, nyt aviossa 4 vuotta ja 2 yhteistä lasta, lisäksi molempien edellisista yksi kummallakin. Toki lekarilla olevat miehet ovat 100% varattuja ja perheellisiä, mutta jos haluaa valmiiksi "sisäsiistiksi" koulutetun, on lekari paras paikka varastaa sellainen itselleen.

Vierailija
4/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittipalstat. Vähän tuuristahan se on kai kuitenkin kiinni, mitä löytää.

Vierailija
5/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi nettitreffit on koluttu nyt parin vuoden aikana läpikotaisin. Joka ikisessä 15 tapaamassani miehessä on joku selkeä "vika" jonka vuoksi tajuan heidän olevan edelleen sinkkuja. Oma "vikani" taas on kaksi lasta jotka ovat monelle lapsettomalla miehelle liikaa. Mutta en vain voi kuvitella kasvattavani jonkun toisen lapsia.

Vierailija
6/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omillesi jonkun, joka suostuisi. Ei ole kovin hyvä lähtökohta. Noin vinkkinä, sinua ymmärtävät lähes ainoastaan sellaiset ihmiset, joilla on jo omia lapsia.

Toki voit löytää lapsettoman kiinnostuneen, mutta todennäköisyys on huomattavasti pienempi.

Noi nettitreffit on koluttu nyt parin vuoden aikana läpikotaisin. Joka ikisessä 15 tapaamassani miehessä on joku selkeä "vika" jonka vuoksi tajuan heidän olevan edelleen sinkkuja. Oma "vikani" taas on kaksi lasta jotka ovat monelle lapsettomalla miehelle liikaa. Mutta en vain voi kuvitella kasvattavani jonkun toisen lapsia.

Vierailija
7/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet siellä normaalia sivistyneempiä ja perhe-keskeisempiä. Ehkä myös vähän "nössöjä", eivät niitä uraputki-liitäjiä.

Vierailija
8/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa että kotonakin suhde toimii niin voisi ensin laihduttaa ja kuntoilla ja pukeutua muodikkaasti/merkkivaatteeisiin. Jotenkin tuntuu että suurin osa suomalaisista miehistä on vähän nössyköitä, jotka ei kiinnosta fyysisesti. Itse olen tosi tarkka ulkonäöstäni ja haluaisin miehen joka olisi myös sitä..tosin ei fanaattisesti. Suomi24 ainakin on nössyköitä täynnä.

Vierailija
9/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että minulla on kotona yms..

Vierailija
10/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paikka, jossa on lasten keinuja, liukumäkiä, ehkä kiipeilytelineitä, hiekkalaatikko jne. Mies joka sinne tulee lasten kanssa, on helposti lähestyttävä ja yleensä iloinen kun hänellekin tulee juttuseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme