Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako puhetyöläinen sairaslomaa jos on paha nuha+yskä?

Vierailija
05.04.2009 |

puhua pitää koko ajan, taukoja ei sovi pidellä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla sen kolme päivää pois töistä, jos kokee, ettei ole työkuntoinen. Tosin just on ollut juttua, miten ainakin opettajat sinnittelevät sairaanakin töissä. Tunnustan itsekin siihen syyllistyneeni. Sairaslomalla olen jäänyt vasta, kun ääni on mennyt kokonaan ja sitten paraneminen onkin vienyt pitempään:(

Vierailija
2/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina on terveydenhoitaja kirjoittanut saikkua jos on ollut "ääni käheänä" ennen/jälkeen flunssan. TOKI jos teet vain "osittain puhetyötä" voi olla vaikeampaa (vaikkapa opettaja joka periaatteessa puhuu paljon mutta voi laittaa oppilaille myös videot pyörimään tmv. joka ei ääntä rasita)... Mutta itse siis ihan puhelimessa puhun koko työpäivän:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitti lounastauolla en, enkä kahvitauolla. Huolettaa kun flunssa vaan yltyy, eilen alkoi ja nyt on nenä jo ihan tukossa ja yskiä saa kokoa ajan.

ap.

Vierailija
4/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: joissakin paikoissa vaaditaan lääkärin/terkkarintodistus joka minuutista. Näin oli edellisessä työpaikassani ja ihan aiheesta.

Vierailija
5/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä miten tulee toimia. Mikä tässä olisi järkevintä, minua harmittaa olla pois mutta toisaalta haluan saada itseni kuntoon niin pian kuin mahdollista.

Minä ohjaan myös jumppia ja pääsiäisenä olisi minulla tunteja vedettävänä.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän