Pizzeriassa kuultua:
"Nyt naama kiinni ja heti. Sinun pitsassa ei olla mitään vikaa. Jos ei kelpaa voi mennä vittu täältä. Ensi kerralla minä kusta sinu pitsa." Myyjän kommentti, ku valitin raa'asta pitsasta. No, enpä kyllä toista kertaa mee.
Kommentit (10)
Jos oikeasti olisit kuulluut tai saanut tällaista kohtelua, olisit myös laittanut pizzerian nimen kaikkine tietoineen.
Noh, tilasinpa pitsan. Aladdini vaan kompastu ja pitsa lens lattialle. Tarjoilija vaan nosti sen kylmänviileästi takas lautaselle, ja toi pöytään. Ei ollu mikään esteettinen pitsa, ja kyllä jäi syömättä. Nimittäin lattia näytti melko kuraselta...että näin sain taas vastinetta rahoille.
Mä olen kuullut juttuja, että ovat puhuneet rumasti kännisille suomalaisille yön pikkutunneilla, kun ovat örveltäneet pizzerioissa, mutta tuo oli jo jotain! Huhhuh... Itse olen aina saanut tosi hyvää palvelua ja käyn mielummin "ählämeissä" kuin Kotipizzassa...
Jos oikeasti olisit kuulluut tai saanut tällaista kohtelua, olisit myös laittanut pizzerian nimen kaikkine tietoineen.
Enpä enää koskaan tilaa pizzaa kotiin. Ties missä on käynyt...
Noh, tilasinpa pitsan. Aladdini vaan kompastu ja pitsa lens lattialle. Tarjoilija vaan nosti sen kylmänviileästi takas lautaselle, ja toi pöytään. Ei ollu mikään esteettinen pitsa, ja kyllä jäi syömättä. Nimittäin lattia näytti melko kuraselta...että näin sain taas vastinetta rahoille.
suomea toisena kielenä oppivien virheet ovat aivan erilaisia kuin tuossa sitaatissa, jonka kielioppivirheet ovat samanlaisia kuin suomalaisten tekemissä parodioissa.
palvelu pelasi kerrankin olin aivan saatanan päissään ostamassa rapula-pitsaa ja sammuin sinne pöydän alle ja tuli paska housuun niin mehmetti tuli ja vei vessaan ja otti sen pois. KIITOS!
palvelu pelasi kerrankin olin aivan saatanan päissään ostamassa rapula-pitsaa ja sammuin sinne pöydän alle ja tuli paska housuun niin mehmetti tuli ja vei vessaan ja otti sen pois. KIITOS!
mee osoitteeseen kebabille.com ja käy laittamassa arvio kyseisestä ravintolasta niin muutkin ravintolassa kävijät saa tietää - tämä ei ole vitsi
Itse olen boikotoinut jo vuosia tiettyjen etnisten ryhmien pizzerioita (lue=mikä tahansa muu kuin suomalainen...tämä siis Suomessa).