Lapsi aiheutti pysyvän tahran sohvaan -miten korvataan?
Tahra on kämmenen kokoinen tummempi läikkä tummassa sohvassa istuintyynyssä. Maksoin omistajan pyynnöstä puhdistusaineet, joilla kokeiltiin sohvaa putsata, mutta ei auttanut. Omistajan mielestä oikea korvaus on uusi samanlainen sohva, ei mikään halpa. Minusta sopiva korvaus on joku rahasumma, sillä sotkettu sohva ei ollut alunperinkään uusi. Ei kai käytetyn sohvan hinta voi olla sama kuin uuden? Paljonko siis?
Kommentit (45)
Muahahahahahahaaaa!
Jep, olisi aika uutisköyhäkesä jos tuo lööppeihin päätyisi. Kuvittele suurilla mustilla kirjaimilla keltaista taustaa vasten:
LAPSI SOTKI SOHVAN - OMISTAJA VAATII KORVAUSTA!
Ja lehti menisi kuin kuumille kiville...
Ja en olisi niin varma noista sympatoistakaan, minun ovat ainakin sohvan omistajan puolella.
Terveisn,
toimittaja
Tuosta tuskin saadaan aikaan oikeusjuttua - ja jos saadaan, niin lööppeihin päätyy ja kaikki sympatiat ovat sinun puolellasi.
tai sellaisissa paikoissa, jotka ovat muuten lapsenkestäviä. Siellä missä on ymmärrystä. Näillä korvausperiaatteilla meillä olisi saatu jo uudet keittiöntuolin verhoilut, uusi sohvanverhoilu, uusi parketti, uudet kaaleiden saumaukset jne.
Meillä on lapsivieraat tehneet myös joitain pieniä tuhoja mut olen yrittänyt aina itse paimentaa/komentaa lapsia jos vanhemmat eivät itse katso perään.
Jos lapsivieraita kutsuu niin itse ottaa riskin että vahinkoja myös sattuu ja vakuutus korvaa jos jotain isompaa!
Meisän kulmasohva yli 2teur niin enpä usko että vieraat uutta maksais eikä samaa edes sais.
Kiinnostaa tietää, minkälainen korvaus on asiantuntijan mukaan tässä paikallaan.
Muahahahahahahaaaa!
Jep, olisi aika uutisköyhäkesä jos tuo lööppeihin päätyisi. Kuvittele suurilla mustilla kirjaimilla keltaista taustaa vasten:
LAPSI SOTKI SOHVAN - OMISTAJA VAATII KORVAUSTA!
Ja lehti menisi kuin kuumille kiville...
Ja en olisi niin varma noista sympatoistakaan, minun ovat ainakin sohvan omistajan puolella.
Terveisn,
toimittaja
Tuosta tuskin saadaan aikaan oikeusjuttua - ja jos saadaan, niin lööppeihin päätyy ja kaikki sympatiat ovat sinun puolellasi.
[/quote]