Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ihminen saa rajoittaa hänestä otettujen kuvien julkaisua? (Britney)

Vierailija
15.07.2009 |

Minusta lehdistö kohtelee julkkiksia kuin roskaa välittämättä heidän tunteistaan. Jos julkkis ei halua että hänen konsertistaan julkaistaan kuvia kuin hänen luvallaan niin so what? Minulle kyllä kelpaavat nekin kuvat. mediat on nyt niiiin loukkaantuneita.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200907159934505_vi.shtml

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että on kysymys sananvapauden kanssa tarkkana olemisesta.

Jos mediasisältöjä saisi sensuroida mielensä mukaan jokainen julkinen hahmo, lopputuloksena olisi mahdoton tilanne ja yleisö kuulisi/näkisi aina vain kivakivaa juttua, siis sitä joka on markkinointi- ja pr-osaston hommana tuottaa.

Tässä tapauksessa varmaan haluttaisiin poistaa joukosta ne kuvat, joista yleisön joukossa voisi herätä kysymyksiä Britneyn ulkonäön tai esiintymisen heikoista kohdista.

Tämän sanottuani kyllä pistän vielä mukaan, että Spearsin kohdalla julkisuuspyöritys on karannut käsistä kaa--aauan sitten. Median edustajat ovat osaltaan siihen syyllisiä, aivan varmasti.

Vierailija
2/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ollaan sitten siinä tilanteessa ettei lehdistö saa julkaista kenestäkään julkimosta kuvia ilman lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney vaatii, että hän saa oikeudet kaikkiin kuviin jonkin ajan kuluttua. Eli kuvaaja menettää tekijänoikeutensa.

Mitä Britney pelkää? Näyttävänsä rumalta?

Vierailija
4/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ihminen rajoittaa, mutta ei lehdilläkään ole mitään pakkoa julkaista kuvia. Varsinkaan juuri niitä, joita joku julkimo itsestään haluaa julkaistavan.

Vierailija
5/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka haluavat työskennellä musiikin parissa eivät saa menestyä tai yksityisyys menee ja on vapaata riistaa jolloin jokaista ylimääräistä kiloakin saa kommentoida vaikkei se liity musiikkiin mitenkään. Mä tykkään Britneyn äänestä ja oon iloinen että se on olemassa, mutta ei sitä sais kohdella kuin halpaa makkaraa. Ihan oikein että sekin hankaloittaa vuorostaan median jumalan asemaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän