Minua säälittää tuo prinsessa Viktoria.
Ajatelkaa miten kamalan säädeltyä hänen elämänsä on. Kaikki sanellaan hääajankohdasta lähtien. Ikää on jo 32 ja jos lapsia haluaa niin saattaa pian kiire tulla.
Kommentit (17)
kauhea katastrofi jos "joutuu" pitämään kesähäät? Eikö nyt suurin osa morsiamista halua juuri kesähäät? Pikemminkin ihanne, kuin pakko.
joka kosi vasta seitsemän vuoden seurustelun jälkeen.
Vinkuu kumminkin isältään jotain prinsessahäitä.
siitä syystä, että on pakko tehdä lapsia ja olla naimisissa sekä olla hetero. Ajatella minkälainen elämä se olisi, jos hän ei olisikaan "normien" mukainen.
Minua taas säälittää se, että hän on sattunut rakastumaan sairaaseen ihmiseen ja sitten isä vielä pakottaa salailemaan sitä sairautta. Kai se mies oli joutunut käymään dialyysissäkin? Miten ne senkin pimitti, että tyyppi oli joka toinen päivä sairaalassa? Miten raskasta on tuommoinen peittely. Ihmiset on ihmisiä, rasittavaa et pitää esittää täydellistä.
siitä syystä, että on pakko tehdä lapsia ja olla naimisissa sekä olla hetero. Ajatella minkälainen elämä se olisi, jos hän ei olisikaan "normien" mukainen.
Kyllä ne sallii homoliitot.
Meinaatko että ihan vinkua pitää?? :o
Säälittää myös Madeleine, kun sekään ei pääse naimisiin kovin pian
mutta puolisot eivät saa (ei edes Daniel) puolta valtakuntaa! Pitäisikö sitttenkin sääliä häntä?
Säälittää myös Madeleine, kun sekään ei pääse naimisiin kovin pian
http://cache.daylife.com/imageserve/00pY1UR9MH7Pb/610x.jpg
Toivottavasti 19.6.2010 on kaunis ja aurinkoinen päivä, niin näemme varmasti tyylikkäät kuninkaalliset häät.
Eivät antaneet periksi, vaan kärsivällisesti odottivat, kunnes saivat kihlautua. Daniel on toipunut todella nopeasti toukokuun lopun munuaissiirtoleikkauksestaan ja voi nyt täysin siemauksian nauttia elämästään Victorian rinnalla.
Madeleine voi mennä naimisiin kai aikaisintaan v. 2011, koska kaksia kuninkaallisia häitä voi tuskin olla samana vuonna.
mutta paljon eläväisemmän ja luonteikkaamman näköinen.
Eli mun silmissä kaunis.
Madeleine on "nätti",sievä ja barbiemainen.
Minusta kauneudessa täytyy olla vähän särmääkin :)
Madeleine ruskettaa itseään liikaa ja värjää hiuksiaan turhan usein, näyttää ikäistään vanhemmalta. Tässä Madde eilen:
http://picture.belga.be/belgapicture/picture/prev/14601040.jpg
ainakin minä olen saanut jo nyt kutsun häihin kesälle 2011, silloin on kirkko johon hääpari haluaa vapaana.