Susanna Penttilä hakee lastenhoitajaa vastasyntyneelle vauvalleen :/
Kommentit (50)
Lisäksi meillä käy siivooja ja silittäjä. .
Ei jumalauta, silittäjä :D :D. Joko toi on provo tai joillain on liikaa rahaa.
Kasvoi niistä parin kk ikäisenä hoitoon jätetyistä sitten ulkoisesti miten kunnollisen oloisia tahansa, itse työni puolesta kehityspsykologiaan perehtyneenä ja lasten, nuorten ja perheiden psykiatrisia ongelmia hoitavana en omaa lastani jättäisi vieraan hoitoon tuossa iässä. Mieluiten vasta lähellä 3 v ikää jos suinkin mahdollista. Riippuu tietysti myös omista voimavaroista hoitaa lasta. Jos ei jaksa ja haluaisi koko ajan olla jossain muualla "tärkeämmissä" hommissa niin sekään ei tietysti lapselle ole hyväksi. Mutta sitten voi tietysti kysyä että miksi se lapsi on haluttu jos ei voida/malteta/haluta rauhoittua sen kanssa olemaan ja luomaan elämän tärkeintä ihmissuhdetta.
Mä olen aina pitänyt sitä Helena Lindgren -kopiona, siis tällaisena keski-ikäisenä vosuna, joka on innostunut leikkelemään itselleen muovitissit ja pyllistelee sitten siitä innostuneena vanhempien herrojen lehdissä?? Mutta että KERSA??
Siis VÄHÄNKÖ se on sitten kärähtäneen näköinen ikäisekseen!!!!!
Olen nähnyt molemmat livenä, mies samaa mieltä.
Helena on vieläkin kauniimpi luonnossa kuin kuvissa.
Mä olen aina pitänyt sitä Helena Lindgren -kopiona, siis tällaisena keski-ikäisenä vosuna, joka on innostunut leikkelemään itselleen muovitissit ja pyllistelee sitten siitä innostuneena vanhempien herrojen lehdissä?? Mutta että KERSA?? Siis VÄHÄNKÖ se on sitten kärähtäneen näköinen ikäisekseen!!!!!
Ja ne jotka puolustelee susannan toimia, niin tietenkin ovat niitä jotka itse ovat kylmästi hylänneet vauvansa parin kuukauden vanhana hoitoon. Ilmankos nuorisopuolella mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet valtavasti.
...kaltaisiasi yleistäjiä?? Tuntemani, aikaisin hoitoon menneet ovat pärjänneet hyvin elämässään. Kyllä ne mielenterveysongelmat johtuvat siitä, että vanhemmat antavat kersojensa tehdä mitä lystää/kenen kanssa vain, ja näissä on sekä kotona hoidettuja, että tarhattuja.
Ei se isovanhempi ole alkuun sen tutumpi vauvalle, kuin hoitajakaan.
en voisi MILLOINKAAN jättää häntä jo noin pienenä vieraalle hoidettavaksi :`(säälittää susannan kersa..
olen törmännyt kaupungilla monta kertaa ja hän on aina niin ihanan näköinen. Varmaan saunastakin tulee kauniina ja aamulla herää hiukset juuri laitetun näköisenä.
Mutta on Susannakin kaunis. Yllätti lyhyys. Ei sinne playboyhin rumia huolitakaan.
Miksette säälittele narkomaanien vauvoja?
Miksi tehdä vauva, jos ei ole sitä itse valmis hoitamaan? Eri asia, jos vauva olisi vaikka 6kk, mutta että noin... yhtey lastensuojeluun!