Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tenniskyynarpaa ja raskaus, miten voin lievittaa kipua?

Vierailija
15.07.2009 |

Mulla on ollut tenniskyynarpaa useamman kuukauden ja kipu alkaa olla sietamaton. Olen kaynyt laakarissa asiasta kysymassa ja ennen kuin tiesin raskaudesta oli puhetta etta kyynarpaahan psitetaan steroidipistos mutta nyt ei sita kuulemma suositella laitettavan. Kipu on jatkuvaa ja aika kovaa ja teen manuaalista tyota.

Mita minun pitaisi tehda? Voinko itse venytella kattani, miten? En viitsisi syoda kipulaakkettakaan jatkuvasti. Raskaus on vasta rv 8 joten pitka matka olisi odotella raskauden loppuun...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/terveys/200906029689885_kn.shtml

tämän luin tänään, mutta myös kuvallisia venyttelyohjeita löytyy. Kysy särkyvoiteen käytöstä lääkäriltä, luulisin että vähemmän imeytyy verenkiertoon kuin syöty kipulääke tai pistos. Itse laitan kovaan kipuun särkyvoidetta ja otan lisäksi parasetamolia (mutta en ole raskaana).

Vierailija
2/2 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli tenniskyynärpää.

Sain terkkarista venyttely ohjeita ja söin panadolia ja panaconia. Kävin hermoratahierojalla ja hän mielestäni sai vaivan parantumaan! Olkapään alapuolelta selästä, lapaluun läheltä löytyi joku hermopää, jota käsitteli ja särky katosi muutaman käsittelyn jälkeen. Olisikohan tuolla ollut vaikutusta, käsi oli jo ollut kipeä lähes 8 viikkoa vai parantuiko vaan ajan kanssa!? Kättä ei saanut rasittaa, eli hae sairauslomaa, jos olet töissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla