Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te, joilla ei seksielämää useampaan vuoteen, eikö muka vaikuta koko suhteeseen?

Vierailija
15.07.2009 |

Vai onko seksittömyys yhteinen päätös?!?

Olen av:lta huomannut, että muitakin kaltaisiani on. Meillä seksitöntä elämää takana useita vuosia, mies ei halua. Minusta on tullut tosi kireä ämmä. Ja kyllä tilaisuuden tullen vilkuilen aidan toiselle puolen. Mutta en niinkään kaipaa itse suoritusta vaan sitä, että mies HALUAISI minua, se vaikuttaa itsetuntoon ym.

Koko suhteen dynamiikka on pielessä, kun ei läheisyyttä ole. Ottaa aivoon. Minustakin on alkanut tuntua, etten enää halua miestäni, vaikka asiat korjaantuisivatkin (kaikenlaista on tapahtunut). Joten ei kai muuta vaihtoehtoa kuin erota... en vaan saa itseäni irti tästä suhteesta, vaikka olen niin tyytymätön!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin että kyllä vaikuttaisi. Mielestäni seksi on kuuluu parisuhteeseen ja itse en voisi suhteessa elää jos mieheni ei minua haluaisi. Aika alentavaa ja sama juttu mielestäni toisinpäin.

Vierailija
2/4 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on henkisesti paljon parempi olla pienimunainen luuseri ilman naista (lainaus tuolta toisesta ketjusta) kuin pienimunainen luuseri, joka asuu ihmisen kanssa, joka inhoaa ja halveksii pienimunaista luuseria ja osoittaa sen kaikin tavoin. :D

Jokainen tekee tietysti itse omat päätöksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan kokenut että mies haluaisi minua, vaikka nussisimmekin. Hän haluaa vain että tyydytän hänet. Pistää tyynyn kasvoilleen ja makaa lahnana.

Vierailija
4/4 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, en usko meidän suhteen kohdalla siihen, että suhde olisi alun alkaen ollut niin huono, että seksi lopahtaa muutamaan kuukauteen...jos ei olisi lasta, olisin jo laittanut eropaperit! Tuntuu niin julmalta rikkoa tämä perhe, kun kaikesta huolimatta miehen kanssa suht ok... en minä tiedä, onko tämä rakkautta vai riippuvuutta. Mies tuskin ottaa eroa, eihän "kunnon" mies sellaista tee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän