Ikeassa nähtyä: sisarukset joilla ikäeroa 4kk!
Siis söpöt pienet tytöt syömässä isänsä kanssa. Kyselin ovatko kaksosia niin isänsä vastasi että 4kk ikäeroa. Ja kumpikin lapsi puhui isäsätään "isinä".
Hieman kummastutti, mutten kehdannut tarkemmin kysyä.
Kommentit (24)
Holtiton mies on pelimies =) ja hymiöt perään
holtiton nainen on luuseri ja lehmä ja kirosanoja perään.
Taas kerran asenteet tuli julki vaikka ihan asian vierestä tämä juttu onkin.
Onhan mies voinut sanoa esim. "vuos ja neljä kuukautta eroa" ja sinulta on vain mennyt tuo alku ohi.
Meillä on tytöillä 1v 6kk ikäeroa ja monesti ihmiset luulleet kaksosiksi, koska esikoinen on pikkuruinen ja näyttää ikäistään nuoremmalta.
Itseänikin muuten ärsyttää tuo jonkun edellisen huomauttama asia huorista ja pelimiehistä..! Kyllä onkin hauskaa kun mies tekee lapsia vähän sinne sun tänne, mutta voi herrajumala jos naisella on lapsia kahden tai vielä useamman miehen kanssa!
kun ihmiset tulee kyseleen toisten lapsista kun yritetään rauhassa olla syömässä.
Ei ole olenkaan harvinaista, että naisella on lapsia kahden tai useammankin miehen kanssa tehtyjä.
ja molemmat puhuttelevat isiksi. Äidiksi tosin ei.. heillä on siis yhteinen pikkuveli, ei muuta.
mun tytöllä ja poikaystäväni pojalla on ikäeroa 1kk, ja monet luulee heitä kaksosiksi. Ovat siis meidän aiemmista liitoista ja sattumalta noin saman ikäiset.
utelut "onko ne kaksoset" ja vastannu piruuttaan että ei vaan 4 kk ikäero. Mua ainakin jossain vaiheessa tympi tosi pahasti vastata about 100 kertaa päivässä kaikille yliuteliaille, että joo, on ne kaksoset ja joo on ne molemmat tyttöjä
minun lapsella ja hänen sisaruksella on ikäeroa 6kk. Syy tähän tässä jo mainittiinkin. ;)
vaimo, jolla nyt vaan sattuu olemaan saman ikäinen tytär itsellään kuin uudella miehellään. Isäksi voi kutsua myös isäpuolta.
jolla hämännyt tyhmää utelijaa. Noin minäkin tekisin, jos joku outo hyypiö tulisi ruokapöytääni pällistelemään.
minun ja mieheni lapsella sekä exäni ja nyksänsä lapsella ikäeroa 3kk. Exäni lapsi tulee joskus meille hoitoon. Saatetaan käydä sillä kokoonpanolla esim. kaupassa, jolloin lapsia luullaan usein kaksosiksi. Ja 1½-vuotiaat tosiaan sanoo isiksi ketä tahansa miestä, joskus naistakin ;).
bestiksen kanssa jossakin discossa ja joku poika tuli meitä jututtamaan, niin väitettiin hänelle, että ollaan kaksosia, mutta meillä on 3 kk ikäeroa. Sanottiin, että toinen syntyi aikaisemmin ja toinen sit 3 kk kuluttua. Poika oli vähän ihmeissään, mutta uskoi kuitenkin :))
sama isä kuitenkin. ikäeroa muutama kuukausi. lapset ovat nyt kai parivuotiaita.