Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kysyä jotain alle 3-kymppis4eltä naiselta, jolla on ollut yli sata seksikumppania?

Vierailija
14.07.2009 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että seksi ja rakastaminen kuuluvat automaattisesti yhteen. En edellytä uskollisuutta myöskään miehiltäni/naisiltani.

Vierailija
22/30 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kommentoin kuitenkin. Rakkaus on aika eri asia kuin seksuaalisuus. Kehottaisin miettimään, MIKÄ muka seksistä tekee niin spesiaalia. Sehän on vain ruumiillinen nautinto. Rakkaus on jotain ihan muuta. Se on valmiutta toimia toisen eduksi, tehdä toinen onnelliseksi koko elämän ajaksi.

On ihan eri asia nuolla joku orgasmiin kuin tehdä joku onnelliseksi koko elämän ajaksi, eikö totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kai laitoit aloituksen, että oletit ihmisten haluavan kysyvän sinulta jotain. Miksi näin oletit?

Vierailija
24/30 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyväksikäytetty tytönreppana, joka on rikkinäisen kodin ym. takia hakenut epätoivoisesti hyväksyntää suhteista tai pönkittänyt olematonta itsetuntoani. Näin ei kuitenkaan ole, vaan olen nainut naimisen ilosta. Morkkiksia ei ole ollut bs. tunteettomasta seksistä, sekin voi olla hauskaa toisten kunnioittaessa toisiaan.

Vierailija
25/30 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnassamme jotenkin sääliä ja kummastusta herättävää naiselle olla yli sadan kanssa, joten uskoin, että kysyttävää saattaisi olla.

Vierailija
26/30 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi sanoa että ylpeä, en minä sitä toitota juuri kenellekään -paitsi näin anonyyminä. Mutta en toisaalta häpeäkään.

Vierailija
27/30 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täysipäiseltä. Mikäs siinä, You Go Girl! Elä elämäsi.

Itse olen valinnut toisenlaisen tien, mutta paremmin tajuan sinua ap, kuin näitä jotka mitään kyseenalaistamatta toistelevat kuulemiaan fraaseja...

Vierailija
28/30 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää tolkuttaa näille lähes neitsyille, että HE elää oudosti? :D

Vierailija
29/30 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut monen naisen kanssa?

Oletko bi-seksuaali?

Voisitko kuvitella olevasi (ei seksi)suhteessa naisen kanssa?

Haluatko joskus naimisiin, lapsia?

Mikä on ollut isoin miehen vehje, jota olet nainut?

Vierailija
30/30 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22vuotias ja minulla on ollut yli 200 seksikumppania.